May 2024 16 / پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۵۱۷۲۳
۲۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۷
0
در این بازدید ها به منظور برررسی وضعیت موجود پرتفوی شعبه و شرایط دسترسی به وضعیت مطلوب جلسه ای با حضور نمایندگان و کلیه پرسنل این شعب برگزار شد .
بازدید مسئولین بیمه ما از شعب استان اردبیل و تبریزپول‌نیوز- در راستای ارتقای خدمات شعب بیمه "ما"، مدیر امور شعب، به همراه مدیر امور نمایندگان و  مدیر امور  بازاریابی و مشتریان این شرکت از شعبه های اردبیل و تبریز بازدید کردند.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، در این بازدید ها  به منظور برررسی وضعیت موجود پرتفوی شعبه و شرایط دسترسی به وضعیت مطلوب جلسه ای با حضور نمایندگان و کلیه پرسنل  این شعب برگزار شد .

همچنین در بازدید از شعبه اردبیل به منظور ایجاد ارتباط و افزایش همکاری های بیمه ای، جلسه ای با حضور آقای اسماعیلی مدیر شرکت بیمه ایران استان اردبیل، میر احمدزاده اردبیلی رئیس شعبه اردبیل بیمه "ما" و دیگر کارشناسان این دو شرکت برگزار شد و مقرر شد همکاری فی مابین در سطوح مختلف صورت پذیرد.

گفتنی است در این بازدید در راستای تداوم و افزایش همکاری بانک ملت استان اردبیل و بیمه "ما" جلسه ای نیز با حضور آقای منافی آذر مدیر شعب بانک ملت استان اردبیل برگزار شد.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: