کد خبر: ۱۵۱۷۶۶
۲۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۳
0
دكترمونسان در سفر چهارروزه به امارات متحده عربي شرایط تعامل و استفاده از ظرفیت های ایرانیان مقیم امارات را براي توسعه اقتصادي و گردشگری كيش در شرايط پساتحريم بررسي كرد.
استفاده از ظرفیت های ایرانیان مقیم امارات براي توسعه اقتصادي و گردشگری كيشپول‌نیوز- دكتر مونسان در اين سفر ضمن ديدار با سفير و سركنسول ايران در ابوظبي و دبي از طرح هاي عمراني و فعاليت هاي اقتصادي در ابوظبي، دبي و منطقه آزاد جبل علي بازديد كردند.

به گزارش گروه گردشگری پول‌نیوز، بررسي ظرفيت ها و موقعيت مناطق مختلف امارات از جمله جبل علي، ابوظبي و دبي، روند توسعه اين مناطق در بخش هاي گردشگري، تجارت و خدمات لجستيكي بندر و فرودگاه و مطالعه و استفاده بهينه از پتانسيل هاي اين مناطق در جهت توسعه فعاليت هاي عمراني، اقتصادي و گردشگری كيش در شرايط پساتحريم از جمله مباحثي بود كه در اين سفر مورد بحث و بررسي قرار گرفت.

همچنين مدير عامل سازمان منطقه آزاد كيش در اين سفر با فعالان اقتصادي برجسته در دبي، مسئولان شركت ناس (NAS) فعال در زمينه ساخت و ساز، مديريت، خدمات و هندلينگ فرودگاه ها و شركت اي بي اي ABI مشاورارشد و طراح كارگوسنتر جبل علي ديدار و گفتگو كرد.

در اين نشست شركت ABI براي آغاز فعاليت در كيش، انتقال هواپيماهاي كارگو به اين منطقه و تامين زيرساختهاي لازم جهت ايجاد يك مركز كارگو سنتر در جزيره كيش اعلام آمادگي كرد.

شركت ناس (NAS ) نيز از آمادگي براي سرمايه گذاري در جزيره كيش و فعاليت در زمينه خدمات فرودگاهي خبر داد.

همچنين دكتر مونسان در نشستي صميمي با بازرگانان و تجار ايراني مقيم امارات ضمن آشنايي با روند فعاليت هاي آنان در اين كشور، موقعيت و فرصت هاي سرمايه گذاري كيش را معرفي كرد.

وي با تاكيد بر اينكه سياست هاي حمايتي سازمان منطقه آزاد كيش، كاهش بروكراسي هاي اداري و تسهيل شرايط فعاليت سرمايه گذاران در اين منطقه، رشد جذب سرمايه گذاري هاي داخلي و خارجي را درجزيره كيش بدنبال داشته است از تجار و بازرگانان ايراني مقيم امارات دعوت كرد تا در سفر به جزيره كيش شرايط سرمايه گذاري و فعاليت در اين منطقه را بررسي كنند.

ارائه و بررسي راهكارهاي ارتباط گسترده تر با تجار و بازرگانان دبي از طريق شورايعالي بازرگاني اين شهر، برگزاري همايش هاي متعدد با هدف معرفي پتانسيل ها و فرصت هاي سرمايه گذاري جزيره كيش در امارات متحده عربي، بررسي شرايط پروازهاي جت خصوصي (privet jet) ، در جزيره كيش و سرمايه گذاري در اين زمينه، وسايل و خدمات الكتريكي و انرژي هاي نو از جمله مباحث مطرح شده در اين نشست ها بود.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: