May 2024 12 / يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۵۱۸۶۷
۲۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۲
0

پول‌نیوزسید پرویز فتاح در احکام جداگانه ای معاون حقوقی و امور مجلس؛ معاون هماهنگی امور بین الملل؛ معاون امور فرهنگی و نماینده رئیس و مدیرکل دفتر هماهنگی رسیدگی به تخلفات اداری کمیته امداد را به مدت دو سال دیگر تمدید کرد.

منصور قمشه به عنوان معاون حقوقی و امور مجلس؛ محمد محمدی فرد،معاون هماهنگی امور بین الملل؛ اکبر میرشکار، معاون امور فرهنگی و امیر حسین احمدی راد، نماینده رئیس و مدیرکل دفتر هماهنگی رسیدگی به تخلفات اداری کمیته امداد به مدت دو سال دیگر ابقا شدند.

در حکم سید پرویز فتاح به محمد محمدی فرد، معاون هماهنگی امور بین الملل، معرفی تجربیات موفق نهاد امداد امام(ره) در عرصه های بین المللی مورد نظر با تکیه بر ظرفیت بومی و ساماندهی ارتباط با موسسات و مجامع عام المنفعه بین المللی در امور محرومیت زدایی و هدایت ظرفیت بالای ایرانیان خارج از کشور با تکیه بر فناوری های نوین و همچنین انتقال تجربیات مفید در حوزه های مختلف متناسب با مأموریت های امداد به داخل کشور از انتظارات این معاونت مطرح شده است.

این در حالی است که بر اساس بودجه مصوب سال 94 کمیته امداد؛ هرگونه ماموریت خارج از کشور کارکنان این نهاد ممنوع اعلام شده است و تصدی امور اجرایی دفاتر خارج از کشور به نیروهای بومی کشورهای هدف واگذار می شود و ماموریت کاری همکاران ایرانی شاغل در این دفاتر تا آذرماه سال جاری پایان خواهد یافت و کارشناسان می بایست به کشور بازگردند.

شایان ذکر است در این چهار حکم به تحوّلات و تغییرات مورد انتظار رهبر معظم انقلاب اسلامی در دوره جدید اشاره و بر شناسایی و ساماندهی ظرفیت های درون و برون سازمانی با عزم و همتی راسخ و نگاهی نوآورانه همراه با روحیه ارزشی، انقلابی و جهادی، دانش گرایی، تحوّل خواهی، قانون گرایی و انضباط اداری و استفاده بهینه از منابع و پرهیز از هرگونه اسراف و تجمل گرایی با اتّکال به قدرت لایزال الهی برای رسیدن به اهداف نورانی مورد نظر معظم له تاکید شده است.

گفتنی است سید پرویز فتاح در دوران تازه فعالیت کمیته امداد تا کنون 6 حکم معاون حمایت و سلامت خانواده، اشتغال و خودکفایی، حقوقی و امور مجلس، هماهنگی امور بین الملل، امور فرهنگی و نماینده رئیس و مدیرکل دفتر هماهنگی رسیدگی به تخلفات اداری کمیته امداد را تمدید کرده است.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: