کد خبر: ۱۵۱۹۳۰
۲۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۵
۱
رمضان‌علی ملک اظهار کرد: طرح خرید آرد یارانه‌ای واحدهای خبازی سراسر مازندران از طریق سامانه بانک سپه در شهریورماه امسال آغاز می‌شود.

پول‌نیوز- مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه دو کشور، از آغاز طرح خرید آرد یارانه‌ای واحدهای خبازی سراسر مازندران از طریق سامانه بانک سپه در شهریورماه امسال خبر داد.

رمضان‌علی ملک در گفت‌وگویی در شهرستان ساری، اظهار کرد: طرح خرید آرد یارانه‌ای واحدهای خبازی سراسر مازندران از طریق سامانه بانک سپه در شهریورماه امسال آغاز می‌شود.

وی با اشاره به اجرای موفقیت‌آمیز این طرح در مردادماه به‌صورت آزمایشی در شهرستان‌های گلوگاه و بهشهر از شرق استان و شهرستان‌های رامسر و تنکابن از غرب مازندران، اضافه کرد: براساس برنامه از پیش تعیین شده، با آغاز شهریورماه امسال این طرح در سراسر استان اجرایی می‌شود.

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه دو کشور بیان کرد: در این طرح تمامی نانوایان مازندران که دارای سهمیه آرد یارانه‌ای هستند باید برای تهیه آرد مصرفی خود از طریق بانک سپه اقدام کنند.

ملک مزایای اجرای این طرح را یکسان شدن نرخ آرد در سراسر استان، عدم لزوم مراجعه نانوایان به شرکت غله، کارخانه‌های آردسازی و حتی شرکت حمل و نقل خلیج‌فارس، سامان‌دهی فرآیند توزیع آرد و جلوگیری از برخی تخلفات احتمالی دانست.

وی تصریح کرد: به‌منظور تسهیل هرچه بیشتر در روند خرید آرد توسط خبازان مازندران، امکان خرید آرد یارانه‌ای به‌صورت غیرحضوری از طریق سامانه اینترنتی بانک سپه نیز فراهم شده و استفاده از آن با دریافت کد کاربری و رمز عبور قابل انجام است.

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه دو کشور در تشریح روند خرید آرد یارانه‌ای از طریق بانک سپه، اظهار داشت: در این طرح، نانوایان استان باید به زمان‌بندی خرید آرد رایانه‌ای توجه ویژه‌ای داشته باشند.

ملک با اعلام اینکه برای خرید آرد، افتتاح حساب در بانک سپه الزامی نیست، یادآور شد: خبازان مازندران می‌توانند سهمیه آرد یارانه‌ای مصرفی ماهانه خود را در دو مرحله با حضور در شعب بانک سپه یا سامانه اینترنتی بانک سپه خریداری و در موعد مقرر تحویل بگیرند.

وی تصریح کرد: به‌منظور خرید آرد رایانه‌ای در مرحله اول هر ماه (15 روز اول)، نانوایان باید از 21 تا 29 ماه قبل در شعب بانک سپه و یا سامانه اینترنتی بانک سپه حضور یافته و با پرداخت هزینه (بهای آرد و هزینه حمل) نصف سهمیه آرد ماهانه خود را در یک یا دو مرحله (دل‌خواه) خریداری کنند.

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه دو کشور اضافه کرد: همچنین برای خرید آرد یارانه‌ای مرحله دوم یعنی 15 روز دوم هر ماه باید از چهار تا 13 همان ماه به شعب بانک سپه یا سامانه اینترنتی بانک سپه مراجعه کرده و همانند مرحله اول نسبت به خرید سهمیه آرد خود اقدام کنند.

ملک خاطرنشان کرد: در صورتی‌ که خبازان مازندران در زمان تعیین شده به بانک سپه و یا سامانه اینترنتی بانک سپه مراجعه نکنند سهمیه آرد یارانه‌ای آنها باطل می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه اطلاع‌‌‌‌‌‌رسانی در این راستا از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، افزود: این موارد در قالب اطلاعیه از طریق سامانه پیام کوتاه شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه دو کشور برای تمامی نانوایان استان مازندران ارسال شده است.

ملک اظهار کرد: در این طرح برای کمک به آن دسته از نانوایانی که از نقدینگی لازم برای خرید سهمیه آرد یارانه‌ای برخوردار نیستند، هماهنگی‌های لازم با سرپرستی شعب بانک سپه استان انجام شده تا به نانوایان تسهیلات خرید آرد تا سقف 100 میلیون ریال پرداخت شود.

وی افزود: برای استفاده از این تسهیلات نانوایان(صاحب پروانه کسب) می‌توانند با در دست داشتن تقاضانامه و تصویر پروانه کسب، برای دریافت معرفی‌‌‌‌‌‌‌‌‌نامه به نمایندگی‌های شرکت غله در شهرستان‌ها مراجعه کنند.
منبع: فارس
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: 0
انتشار یافته: ۱
نظرات بینندگان
میهن
Iran, Islamic Republic of
00:35 - 1395/05/22
مرشدی
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: