کد خبر: ۱۵۲۰۹۳
۲۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۵
0
بانک ملی در راستای اهداف توسعه ای هزار و 449 میلیارد و 400 میلیون ریال در آزادراه زنجان - تبریز سرمایه گذاری کرده که این آزادراه در سال 91 به بهره برداری رسیده و کاهش مصرف سوخت و انرژی از ویژگی های منحصر به فرد این آزادراه است.
مشارکت بانک ملی در ساخت چهار آزادراه بزرگ کشورپول‌نیوز- بانک ملی ایران در راستای تکمیل پروژه های عمرانی کشور و مشارکت در طرح های بزرگ ساخت چهار آزادراه بزرگ کشور بیش از 200 هزار و 129 میلیون ریال ( 200.129.2 میلیون ریال) سرمایه گذاری کرد.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، برهمین اساس بانک ملی تامین مالی آزادراه قزوین - زنجان، زنجان - تبریز، باغچه - مشهد و کنار گذر مشهد را در دستور کار قرار داد.

** آزادراه قزوین - زنجان

برهمین اساس میزان سرمایه گذاری این بانک در آزادراه قزوین - زنجان معادل 2.2 هزار و 400 میلیون ریال بود که در سال 76 به بهره برداری رسیده است.

جابه جایی سریع از ویژگی های منحصر به فرد این آزادراه است و بانک ملی در مشارکت در ساخت و تجهیز؛ راه های ارتباطی غرب و شرق کشور حضور داشته است.

** آزادراه زنجان - تبریز

بانک ملی در راستای اهداف توسعه ای هزار و 449 میلیارد و 400 میلیون ریال سرمایه گذاری کرده که این آزادراه در سال 91 به بهره برداری رسیده و کاهش مصرف سوخت و انرژی از ویژگی های منحصر به فرد این آزادراه است.

** آزادراه باغچه - مشهد

همچنین بانک ملی 138 هزار و 800 میلیون ریال در آزادراه باغچه - مشهد سرمایه گذاری کرد که این آزادراه در سال 82 به بهره برداری رسید و ارتقای سطح ایمنی راه ها از ویژگی های منحصر به فرد این ازاد راه است.

** آزادراه کنارگذر مشهد

بانک ملی در راستای توسعه عمرانی کشور 338 هزار و 600 میلیون ریال در آزادراه کنارگذر مشهد برای افزایش ترددهای بین المللی و ترانزیت کاهش آمار تصادفات و مرگ و میر سرمایه گذاری کرده که این آزادراه در سال 91 به بهره برداری رسیده است.
برچسب ها: بانک ملی ، آزاد راه
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: