May 2024 15 / چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۵۲۲۱۳
۲۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۲:۵۲
0
پول‌نیوز - شرکت بومباردیر کانادا از سال 2013 تولید هواپیماهای سری C خود را آغاز کرده است که ورود این مدل تا حدودی عرصه را برای ایرباس و بوئینگ تنگ کرده است.

این سری هواپیماهای تک‌راهرو با ظرفیت حمل بیش از 100 مسافر رقابتی جدی را با محصولات هم سطح دو شرکت اصلی آغاز کرده است به گونه ای که ایرباس با هدف مقابله با افزایش نفوذ این هواپیماها در بازار اقدام به بهسازی محصولات سری 319، 320 و 321 خود کرد.

ورود این محصولات به گونه ای است که در شرایط کنونی بازار منتظر عکس العمل بوئینگ در برابر بومباردیر و و دیگر رقبای نوظهور است.

بر اساس پیش بینی ها بومباردیر می تواند به بازار خوبی در اروپا و آمریکای شمالی دست یابد.

به گزارش بلومبرگ، بر اساس برنامه ریزی بومباردیر کانادا، این شرکت یکی دیگر از مدل های تک راهروی سری C خود را که ظرفیت حمل مسافری حدود 170 نفر دارد را همزمان با ورود مدل های بهینه شده ایرباس و بوئینگ در سال 2019 ارائه خواهد داد.

با ذکر موارد فوق باید در نظر داشت که یکی دیگر از مزایای خرید این هواپیماها، دسترسی زود هنگام به سفارشات ارائه شده است در حالی که حدود هفت تا هشت سال  طول می کشد که هواپیماهای سفارش داده شده به بوئینگ و ایرباس به دست مصرف کنندگان برسد، پس از ثبت سفارش به این شرکت های نوظهور می توان خیلی زود محصول مورد نظر را تحویل گرفت.

منبع: فارس
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: