کد خبر: ۱۵۲۵۰۷
۲۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۲
0
سید علی جلالی نظری در مراسم تجلیل از خبرنگاران اظهارداشت: هرچند با تأخیر اما روز خبرنگار که به پاس رشادتها و مجاهدت همسنگران شهیدی همچون صارمی نامگذاری شده را به همه فعالان عرصه رسانه ای کشور تبریک می گوییم.
تقدیر بانک سپه از جامعه رسانه ای کشورپول‌نیوز- مشاور مدیرعامل و  رئیس اداره کل روابط عمومی  بانک سپه با بیان اینکه نباید تنها یک روز را بنام خبرنگار دانست بلکه همه ایام سال متعلق به مجاهدت و تلاش خبرنگاران است گفت: بانک سپه بزرگترین سرمایه خود که اعتماد مردم است را مرهون تلاشهای صادقانه و مجاهدت فعالان رسانه ای در انعکاس درست و واقعی این تلاشها می داند.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، سید علی جلالی نظری در مراسم تجلیل از خبرنگاران اظهارداشت: هرچند با تأخیر اما روز خبرنگار که به پاس رشادتها و مجاهدت همسنگران شهیدی همچون صارمی نامگذاری شده را به همه فعالان عرصه رسانه ای کشور تبریک می گوییم.

وی خطاب به خبرنگاران گفت: بدون شک نقش و جایگاه شما به عنوان پیامبران آگاهی بخش جامعه بر هیچ انسان فرهیخته و منصفی پوشیده نیست.

تقدیر بانک سپه از جامعه رسانه ای کشور

رئیس اداره کل روابط عمومی بانک سپه و مشاور مدیرعامل بانک افزود: تلاش شما در آگاهی بخشی و مهمتر از آن ممارست و مراقبت تان در اطلاع رسانی صحیح و به دور از حب و بغض به واقع مجاهدتی است ستودنی. مجاهدتی که با هیچ معیار و ملاک مادی و غیرمادی قابل قیاس نیست.

وی با ارج نهادن به این تلاشها گفت: همچون گذشته خود رادر کنار شما می دانیم و با تأکید بر تداوم همکاریهای دوسویه به این همکاری افتخار می کنیم.

مشاور مدیرعامل گفت: امیدوار به ادامه هرچه بهتر و بیشتر این همکاری هستیم و خود را برای انجام وظیفه در این خصوص آماده کرده ایم.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: