May 2024 15 / چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۴۱۳۱۲۴
۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۸:۲۹
0
رئیس هیات‌‌‌ مدیره شرکت فولاد خوزستان گفت: محصولات فولادی شرکت فولاد خوزستان به پنج قاره صادر می‌شود.

صادرات محصولات فولاد خوزستان به 5 قاره دنیا

رضا طاهری بابیان اینکه شمش فولاد خوزستان به ۲۸ نقطه جهان صادر می‌شود، افزود: کشورهای حاشیه خلیج‌‌‌فارس، آسیای میانه و ۲۸ کشور شرق اروپا، آمریکای مرکزی، در مقصد محصولات این شرکت محسوب می‌شوند و ما در سال جدید برنامه افزایش مشتری در سایر کشورها را داریم.

 

وی ادامه داد: شرکت فولاد خوزستان ظرفیت تولید سالانه ۴ میلیون تن شمش فولادی بیلت، بلوم و اسلب را دارد. از مهم‌ترین ویژگی‌‌‌های این کارخانه، دسترسی به آب‌‌‌های آزاد به عنوان مزیت صادراتی، دسترسی به حامل‌‌‌های انرژی، حمل‌ونقل جاده‌‌‌ای، حمل‌ونقل دریایی و از همه مهم‌تر نیروی انسانی متخصص است. محصولات این شرکت از ابتدای طراحی آن، بر پایه صادرات‌محور بوده است.

 

رئیس هیات‌‌‌مدیره شرکت فولاد خوزستان با شاره به این موضوع که صادرات ارتباط دائمی تولیدکننده یا صادر‌‌‌کننده با مصرف‌کننده یا خریداران بین‌المللی از طریق ارائه کالا و خدمات قابل رقابت است، اظهار کرد: رصد محصول تا رسیدن به دست مشتریان یکی از وظایف شرکت فولاد خوزستان است، بنابراین علاوه بر تولید محصول باکیفیت و براساس‌‌‌ سفارش مشتری، فرآیند سفارش تا تحویل محصول در شرکت فولاد خوزستان به صورت یکپارچه از سوی کارشناسان این مجموعه رصد می‌شود.

صادرات محصولات فولاد خوزستان به 5 قاره دنیا

  رئیس هیات‌‌‌مدیره شرکت فولاد خوزستان همچنین افزود: شناسایی الزامات قانونی برای صادرات و ورود به بازار بین‌الملل، شناسایی و شناساندن خود به محیط بازار، توجه جدی به آموزش نیروی انسانی متخصص، شناسایی انتظارات مشتریان از نظر نوع محصول، قیمت، کیفیت، تحویل به موقع، افتتاح حساب‌‌‌های ارزی در بانک‌‌‌های داخلی و بین‌المللی، ارائه روش‌‌‌های متنوع پرداخت به مشتریان، انعقاد قراردادهای کوتاه‌مدت و بلندمدت با مشتریان و واسطه‌‌‌های معتبر بین‌المللی، از جمله مواردی است که شرکت فولاد خوزستان را نسبت به دیگر شرکت‌ها در عرصه بین‌المللی متمایز کرده است.

 

وی با اشاره به این موضوع که زنجیره تولید فولاد در شرکت فولاد خوزستان در حال تکمیل شدن است، عنوان کرد: در افق سال ۱۴۱۰ قرار است شرکت فولاد خوزستان به تولید ۱۳میلیون و ۶۰۰‌هزار تن تولید فولاد برسد؛ بنابراین برای رسیدن به چنین چشم‌اندازی باید زنجیره تولید را در این مجموعه تکمیل کنیم.

رئیس هیات‌‌‌مدیره شرکت فولاد خوزستان ادامه داد: در مرحله نخست، اولویت ما تامین نیاز داخلی و بعد برنامه‌ریزی در راستای صادرات است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: