May 2024 12 / يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۵۲۶۹۳
۲۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۳
0
محمودي با بيان اينكه در برنامه ششم بحث آب به عنوان بحث خاص و ويژه‌اي مطرح خواهد بود كه از ساير حوزه‌ها گسترده‌تر است
پول‌نیوز- قائم مقام وزير نيرو با اشاره به وجود ۷۸۰ هزار انشعاب غيرمجاز آب و برق در كشور، گفت: حدود ٥/٣ درصد مصرف آب و برق كشور غيرمجاز است.

ستار محمودي با بيان اينكه هرجا جمعيتي مستقر شود يكي از مطالبات آنان، ‌آب و برق است، گفت: از اين رو بايد ساختارها به گونه‌اي تعريف شود تا به آساني بتوان نياز آب و برق مردم را تامين كرد تا آنان به سمت آب و برق غيرمجاز نروند.

 قائم‌ مقام وزير نيرو با‌بيان‌اينكه كار در وزارت نيرو تابستان و پاييز با فصول ديگر فرقي ندارد و هيچ خدمتي كم يا قطع نمي‌شود، اضافه كرد: كار در اين وزارتخانه لحظه‌اي است و تابستان و زمستان اوج آزمون صنعت آب و برق است.

اين مقام مسوول گفت: كشور با مشكلات عديده‌اي روبه‌رو است، منابع سطحي و زيرزميني آب رو به تحليل است و در عرصه كشور حدود ۶۰۹ دشت وجود دارد كه منابع آب ۵۰ دشت به‌شدت آسيب ديده و در برخي دشت‌ها نيز با وجود تغذيه مصنوعي و بارش‌ها، احياي دوباره، كار بسيار سختي است.

وي با اشاره به خدمات وزارت نيرو به مردم و جايگاه اين وزارتخانه به دليل ارتباط نزديك آن با مردم، بيان كرد: وقتي مردم از وزارت نيرو راضي باشند يعني اينكه نگاه مردم به حاكميت بهتر شده و برخي خدمات مانند مطالعات منابع آب و كيفيت منابع آب و برق و سامانه‌ها كه جزو خدمات حاكميتي هستند، بايد از توجه ويژه‌اي برخوردار شوند.

محمودي با بيان اينكه در برنامه ششم بحث آب به عنوان بحث خاص و ويژه‌اي مطرح خواهد بود كه از ساير حوزه‌ها گسترده‌تر است، گفت: در عرصه برق نيز وزارت نيرو به عنوان هاب منطقه خود را تقويت و تثبيت خواهد كرد.

منبع: اعتماد
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: