May 2024 19 / يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۵۳۰۲۷
۰۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۰
0
مشاغل مختلفی وجود دارند که معمولا با تصورات ما از یک فعالیت درآمدزا فاصله زیادی دارند. اما اگر کمی در این رابطه به جستجو بپردازیم با موارد بسیار جالبی مواجه خواهیم شد.

پول‌نیوز، سمیه علی‌اصغری- مشاغل مختلفی وجود دارند که معمولا با تصورات ما از یک فعالیت درآمدزا فاصله زیادی دارند. اما اگر کمی در این رابطه به جستجو بپردازیم با موارد بسیار جالبی مواجه خواهیم شد. یکی از این مشاغل نظافت آکواریوم است. این حرفه نه تنها به عنوان یک فعالیت اقتصادی مورد توجه قرار دارد بلکه جذابیت بسیار زیادی نیز دارد. حضور در بزرگ ترین آکواریوم ها و عبور از کنار انواع ماهی های بزرگ و کوچک چیزی نیست که بتوان در هر جایی تجربه کرد. امروز سفر کوتاهی به اکواریوم بزرگ لندن خواهیم داشت تا با یکی از متفاوت ترین مشاغل جهان بیشتر آشنا شویم.

اکواریوم لندن در سال 1997 فعالیت خود را در مرکز شهر آغاز کرده است و از آن زمان تا به امروز بخش های جدیدی به آن افزوده شده و توسعه یافته است. این آکواریم تحت برنامه بسیار دقیقی نظافت می شود که شامل دوره های روزانه، هفتگی، ماهانه و سالانه می شود. دوره های مذکور در چارچوب برنامه های از پیش تعیین شده با سطح نظافتی مشخص دنبال می شود تا پاکیزگی این مکان تفریحی همواره در حد استاندارد قرار داشته باشد. هم اکنون در این مرکز 40 کوسه در 12 گونه مختلف نگهداری می شوند که یکی از جذاب ترین بخش های آکواریوم را به خود اختصاص داده اند.

حضور انواع آبزیان خطرناک و حتی سمی موجب شده تا نظافت آکواریوم ها تحت شرایط خاص و توسط نیروهای آموزش دیده انجام شود. مسئولان آکواریوم از تیم نظافت به عنوان یک گروه متخصص نام می برند که یکی از مهمترین قسمت های کار اداره این مکان را برعهده گرفته اند.

در ادامه نگاهی خواهیم داشت به روز نظافت در اکواریوم بزرگ لندن.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: