May 2024 15 / چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۵۳۲۰۳
۰۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۸
0
در گوشه حیاط یک ساختمان ۷ طبقه اداری و تجاری یک چاهی به عمق ۱۲۰ مترمربع وجود داشته که یک کارگر برای عملیات لایروبی وارد این چاه شده بود.
کارگری که به شکل معجزه آسایی از عمق چاه ۱۲۰ متری نجات یافتپول‌نیوز- سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران از سقوط یک کارگر در عمق چاه ۱۲۰ متری خبر داد و گفت: با تلاش آتش نشانان این فرد به سلامت از این چاه نجات یافت.

سید جلال ملکی در گفتگو یی افزود: روز گذشته حادثه گرفتار شدن یک کارگر در داخل چاه در خیابان خرمشهر خیابان عربعلی به سامانه ۱۲۵ اعلام و ماموران دو ایستگاه آتش نشانی به محل حادثه اعزام شدند.

وی بیان کرد: در گوشه حیاط یک ساختمان ۷ طبقه اداری و تجاری یک چاهی به عمق ۱۲۰ مترمربع وجود داشته که یک کارگر برای عملیات لایروبی وارد این چاه شده بود.

ملکی ادامه داد: زمانی که این کارگر به وسیله سیم بکسل در حال جابجایی یک قطعه بوده سیم بکسل پاره می شود و این کارگر به ته چاه سقوط می کند.

وی گفت: آتش نشانان با تجهیزات فنی و هیدرولیکی برای نجات این کارگر وارد چاه می شوند که او را بصورت زنده از ته چاه ۱۲۰متری نجات می دهند و به دلیل ضعف و بی حالی این کارگر، عوامل اورژانس بصورت سرپایی او را مداوا کرده و آتش نشانان در ساعت ۱۱:۵۰ به عملیات خود پایان می دهند.

منبع: مهر
برچسب ها: نجات ، کارگر ، چاه
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: