May 2024 14 / سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۵۳۳۴۵
۰۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۹
0
حیدری مدیر منطقه شمالغرب کشور در آیین افتتاح این شعبه خاطرنشان ساخت: یکی از مهمترین اولویت های ما در بانک حکمت ایرانیان خدمت رسانی شایسته به آحاد مردم، بویژه ارتشیان سلحشور ایران است، چرا که همه ما آرامش امروز خود را مدیون این عزیزان هستیم.
شعبه بانک حکمت در منطقه آزاد ارس افتتاح شدپول‌نیوز- در راستای خدمت رسانی هرچه بهتر به مردم شریف ایران اسلامی، اولین شعبه بانک حکمت ایرانیان در منطقه آزاد ارس افتتاح شد.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، حیدری مدیر منطقه شمالغرب کشور در آیین افتتاح این شعبه خاطرنشان ساخت: یکی از مهمترین اولویت های ما در بانک حکمت ایرانیان خدمت رسانی شایسته به آحاد مردم، بویژه ارتشیان سلحشور ایران است، چرا که همه ما آرامش امروز خود را مدیون این عزیزان هستیم.

در ادامه بی نظیر، معاون امور بانکی بانک حکمت ایرانیان ضمن تقدیر و تشکر از عوامل اجرایی و مسئولین منطقه آزاد تجاری ارس که در راه اندازی  این شعبه همکاری و مساعدت نموده اند خاطر نشان ساخت، بانک حکمت ایرانیان همسو با سیاست های دولت تدبیر و امید با حضور خود و ارائه خدمات شایسته بانکی به آحاد مردم و سرمایه گذاران حاضر در مناطق آزاد در رونق اقتصادی کشور نقش آفرین خواهد بود.

شعبه بانک حکمت در منطقه آزاد ارس افتتاح شد

فرماندار شهرستان جلفا نیز در ادامه ضمن تبریک هفته دولت تصریح کرد: افتتاح شعبه بانک حکمت ایرانیان در این منطقه حرکتی بزرگ در راستای توسعه زیرساختهای اقتصادی منطقه آزاد ارس خواهد بود.

محمودی در پایان با اشاره به اینکه در دوره پساتحریم تمام حرکتها را در مسیر توسعه زیرساختها سوق می دهیم افزود: ایجاد زیرساخت های اقتصادی، تاسیس بانکها و توسعه گردش پولی و بانکی درمنطقه آزاد ارس از مهمترین برنامه های جذب سرمایه و سرمایه گذار در منطقه آزاد ارس است.

گفتنی است این مراسم با حضور تعدادی از معاونان و مدیران ارشد بانک حکمت ایرانیان، معاون اقتصادی و سرمایه گذاری، معاون توسعه مدیریت و مدیرکل حراست منطقه آزاد ارس، فرماندار و معاونین فرمانداری، فرماندهی هنگ مرزی، فرماندهی پادگان نظامی، فرماندهی انتظامی شهرستان جلفا برگزار شد.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: