پیام مدیرعامل بانک حکمت به مناسبت هفته بانکداری اسلامیپول‌نیوز- مدیرعامل محترم بانک حکمت ایرانیان به مناسبت هفته بانکداری اسلامی پیامی را صادر کرد.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، متن پیام به این شرح است:

با نام و یاد خداوند متعال و با سلام و صلوات بر حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی (ص) پیامبر گرامی اسلام و خاندان پاک و مطهر ایشان ؛بانکداری اسلامی در حال حاضر نه تنها در ایران بلکه در اکثر کشورهای مطرح جهان بعنوان یک اصل مهم تلقی می شود و جای بسی خوشحالیست که این امر ابعاد بین المللی نیز به خود گرفته است. جا دارد ضمن تبریک هفته بانکداری اسلامی به تمامی کارکنان مجموعه نظام بانکی کشور و بویژه کارکنان خدوم بانک حکمت ایرانیان ، از تلاش ها و زحمات همگی این عزیزان که همواره می کوشند تا در نظام بانکی کشور تحول آفرین باشند و بهترین عملکرد را در ابتدا برای خشنودی خداوند متعال و دوم برای خدمت شایسته به مردم داشته باشند، تشکر و قدردانی بعمل آورم.

بانک حکمت ایرانیان، بانکداری بدون ربا را بطور مستمر و هدفمند در دستور کار خود قرار داده است و توجه به این مهم را تنها منوط به یک هفته یا یک مناسبت خاص نمی داند. امیدواریم به یاری پروردگار همواره بتوانیم از طریق مکانیزم های اصولی و دقیقی که برای جلوگیری از ورود ربا در امور اقتصادی و بانکی خود ایجاد کرده ایم، در این عرصه پیشگام و نمونه باشیم. چراکه این امر یعنی بانکداری بدون ربا مسئله مهمی است که به سادگی محقق نخواهد شد و باید اصول و احکام آنرا آموخت همانطور که حضرت علی (ع) فرمودند: ابتدا احکام معاملات را ید بگیرید و سپس آنرا انجام دهید. به خدا قسم که ربا در میان این امت ناپیدا تر از حرکت مورچه ای بر تخت سنگ سیاه است.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: