کد خبر: ۱۵۴۶۰۶
۱۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۵
0
در بخش غرب کانادا که پوشیده از درختان و کوههاست به بریتیش کلمبیا می رسیم که شهر دلربای "ونکوور" در آن قرار دارد. در یک طرف آن جنگ های قدیمی به صف شده اند و در طرف دیگر فضای مدرن شهری رخ می نمایاند.
پول‌نیوز- مهاجرت های زیاد، تنوع فرهنگی جالبی به این شهر همیشه بارانی بخشیده است.

به گزارش گروه گردشگری پول‌نیوز، ونکوور،پنجره ای گشاده به زندگی شهری است در حالی که طبیعت در بطن آن ساکن است.

در ادامه به تماشای ونکوور می رویم بنابراین کُت های بارانی خود را فراموش نکنید!

پارک "استنلی": صدها سال است که این پارک زیبا در حاشیه ونکوور فضایی پر از آرامش به شهر بخشیده است. مسیر این پارک جنگلی را که بگیرید به ساحل مه آلود و آکواریوم معروف ونکوور می رسید.

پل معلق "کاپیلانو": عبور از پل قرن نوزدهمی کاپیلانو به طول 137 متر و 70 متر ارتفاع بر فراز رودی که از میان جنگل عبور می کند،تجربه هیجانی متفاوتی برای شما به ارمغان می آورد.

منطقه تاریخی "گستون": در انتهای شمال شرق ونکوور ناحیه تاریخی "گستون" که طراحی مستقل و شیوه آشپزی مخصوص به خودش را دارد،قرار گرفته است.

ساحل "کیتسیلانو": غرب ونکوور جایی برای یادگیری است. کمپ دانشجویان UBC(دانشگاه بریتیش کلمبیا)، موزه و البته چشم انداز زیبای ساحل "کیتسیلانو" در کنار مغازه ها و کافه های خیابان چهارم غربی در این گوشه از ونکوور قرار گرفته اند.

موزه "مردم شناسی": این موزه شامل انواع آثار هنری و دستی بومیان و لباسهای سنتی "Cantonese" ،آثار تاریخی و حکاکی است.


برچسب ها: ونکوور ، کانادا ، کلمبیا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: