May 2024 14 / سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۵۴۶۴۷
۱۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۳
0
قائم مقام وزیر تعاون با قانونی دانستن اقدام وزارت کار برأی شناسایی گروههای پردرآمد از برقراری یارانه بیش از 16 هزار نفر از معترضین به حذف یارانه خبر داد.
برقراری یارانه 16 هزار نفر از معترضینپول‌نیوزابوالحسن فیروزآبادی در گفت‌وگویی اظهار کرد: تاکنون دو میلیون نفر از پردرآمدها شناسایی و یارانه آنها حذف شده است.

وی افزود: کار شناسایی و بررسی گروه‌های پردرآمد کماکان ادامه دارد و حذف شدگان می‌توانند اعتراض خود را در سامانه مربوطه ثبت کنند تا پس از بررسی مجدد چنانچه یارانه آنها اشتباهی حذف شده است، پرداخت آن از سر گرفته شود.

قائم مقام وزیر کار درباره ملاکهایی همچون ملک و خودرو برای حذف یارانه بگیران نیز گفت: کمیته بررسی وزارت کار هنوز به این موارد ورود نکرده است اما در مجموع تحت عنوان وسع میزان قدرت هزینه کرد را با معیارهایی که داریم اندازه گیری می کنیم.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: