May 2024 15 / چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۵۴۷۱۶
۱۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۳:۳۲
0
سرمربی تیم ملی ایران گفت: به همه بازیکنان تیم ملی اعتماد دارم و مطمئن هستم فردا هواداران ایران به تیم ملی افتخار می‌کنند.
 پول‌نیوز-کارلوس کی‌روش سرمربی پرتغالی تیم ملی در گفت‌وگویی با برنامه 90 درباره شرایط تیم ملی اظهار داشت: همه چیز در تیم ملی عالی است و فقط یک مصدوم داریم. وریا غفوری بازیکن مصدوم تیم ملی است  و ریکاوری لازم را انجام می‌دهد.

وی در پاسخ به این سؤال که به غیر از وریا غفوری تغییر دیگری مقابل هند خواهیم داشت، گفت: بله، احتمالاً دو سه تغییر در ترکیب اولیه و اصلی نسبت به بازی با گوام خواهیم داشت.

سرمربی تیم ملی درباره اینکه مردم از نحوه بازی تیم ملی و جوانگرایی که صورت گرفته راضی هستند، گفت: کارهای خوبی تا اینجا انجام داده‌ایم و مهم‌ترین مسئله تعادل است و اینکه بتوانیم فردا مقابل هند به پیروزی برسیم. ما می‌توانیم فردا نتیجه لازم را کسب کنیم کاملاً آماده هستیم و شور و اشتیاق بالایی برای پیروزی داریم و امیدوارم بتوانیم باعث خوشحالی مردم شویم.

کی‌روش درباره وضعیت آب و هوای شهر بنگلر هند گفت: آب و هوای بنگلر بارانی است و اگر فردا همین شرایط برقرار باشد بازی سریع‌تری را خواهیم داشت و مطمئناً سرعت تیم ملی بیشتر خواهد شد.

وی درباره شرایط تیم ملی هند هم گفت: فوتبال هند پیشرفت کرده است تیم‌های ملی به سرعت پیشرفت می‌کنند و بزرگ‌تر می‌شوند سرمایه‌گذاری که در هند صورت گرفته بسیار بزرگ است و در اخبار هم دیدم که قرار است 2 لیگ در این کشور آغاز شود. (سوپر لیگ و لیگ برتر) در سراسر کشور هند هم مراکز تخصصی فوتبال ایجاد شده البته آنها مسیر طولانی برای رشد دارند.

کی‌روش درباره زمین چمن ورزشگاه بنگلر هم گفت: هیچ شکایتی راجع‌به زمین چمن نداریم زمین به گونه‌ای است که به بازی سرعت می‌دهد.

سرمربی تیم ملی در ادامه خاطرنشان کرد: مطمئن هستیم بازیکنان با تلاش خودشان بازی خوبی را مقابل هند انجام خواهند داد مهم‌ترین مطلب ارائه بازی خوب و برنده شدن هست به تک‌تک بازیکنانم اعتماد دارم و مطمئن هستم فردا همه هواداران ایرانی به تیم ملی افتخار می‌کنند.


منبع: فارس
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: