May 2024 16 / پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۵۵۷۷۲
۲۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۹
0
دكتر مرتضي شهيد زاده در ادامه افزود: بانك كشاورزي بازوي اقتصادي و اجرايي دولت دراجراي سياست هاي بخش كشاورزي است كه بي شك اين موفقيت در سايه تلاش شما همكاران زحمتكش محقق خواهد شد.
بانك كشاورزي بازوي اجرايي دولت در اجراي سياست هاي بخش كشاورزيپول‌نیوز- همايش روساي شعب بانك كشاورزي استان اردبيل ، بعد از ظهر روز چهار شنبه 25 شهريور ماه سال جاري با حضور دكتر مرتضي شهيد زاده رئيس هيات مديره و مديرعامل اين بانك برگزار شد.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، در اين همايش دكتر مرتضي شهيد زاده با اشاره به برگزاری موفقیت آمیز مجمع سالانه بانک گفت: تمام تلاش هاي شما عزيزان را در مجمع سالانه بانك به دولت محترم ارائه داديم كه مورد تائيد قرار گرفت كه يكي از دستاورهاي ارزشمند آن تصويب افزايش سرمايه بانك كشاورزي بود.

رییس هیات مدیره بانك كشاورزي ، نقش بيمه کشاورزی را در پشتيباني از توليد مهم ارزيابي كرد و اظهار داشت : بيمه کشاورزی به تنهايي بيش از يك و نيم ميليون پرونده اعتباري را شامل می شود و هم اكنون در تلاشيم با پوشش ريسك كه يكي از فاكتورهاي مهم در بخش كشاورزي است توليد كنندگان را به فعاليت بيشتر تشويق كنيم.

مدير عامل بانك كشاورزي با اشاره به اضافه برداشت ها از بانک مرکزی كه يكي از چالش هاي مهم بانك تلقي مي شود گفت: اگر متكي به اضافه برداشت از بانك مركزي باشيم، ضمن از دست دادن خلاقيت خود ، سياست دولت راكه تلاش در كاهش تورم است با مشكل مواجه می کنیم و باید با دقت در جهت كاهش اضافه برداشت ها گام برداشته و ضمن پائين آوردن ريسك، منابع بانك را نيز افزايش دهيم.

دكتر مرتضي شهيد زاده در ادامه افزود: بانك كشاورزي بازوي اقتصادي و اجرايي دولت دراجراي سياست هاي بخش كشاورزي است كه بي شك اين موفقيت در سايه تلاش شما همكاران زحمتكش محقق خواهد شد.

وي با اشاره به پرداخت بهاي گندم با توانايي قابل تحسين كاركنان بانك كشاورزي گفت: بهاي گندم در هيچ دوره اي از دوران خريد گندم در اين مرحله به اين شكل پرداخت نشده بود كه با همت كليه همكاران ، حدوداً 95 درصد از مطالبات گندمكاران زحمتكش پرداخت شده است و اميدواريم تا پايان شهريور ماه سال جاري، باقي مطالبات اين عزيزان نيز پرداخت شود.

گفتنی است؛ دكتر مرتضي شهيد زاده رئيس هيات مديره و مدير عامل بانك كشاورزي در حاشيه اين سفر از برخي طرح هاي مهم بخش كشاورزي استان اردبيل بازديد کرد.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: