May 2024 14 / سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۵۶۶۹۱
۰۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۳
0
اين قابليت موجب مي شود مشتريان به هنگام استفاده از سامانه مذكور از صحت شماره شبا محاسبه شده و ارتباط آن با صاحب حساب اطمينان حاصل نمايند.
امکان مشاهده نام صاحب حساب در سامانه محاسبه شباپول‌نیوز- بر اساس بخشنامه بانک مرکزی، قابلیت جدید امکان نمایش نام و نام خانوادگی صاحب حساب در سامانه محاسبه شماره شبا افزوده شد.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، اين سامانه كه داراي لينك ثابت در سايت اين بانك است، علاوه بر استعلام شماره شبا امكان نمايش نام و نام خانوادگي صاحب حساب را نيز ميسر كرده است.

اين  قابليت موجب مي شود مشتريان به هنگام استفاده از سامانه مذكور از صحت شماره شبا محاسبه شده و ارتباط آن با صاحب حساب اطمينان حاصل نمايند.

شماره شبا عبارت است از شناسه حساب بانکي ايران (IBAN) که توسط بانک مرکزي جمهوري اسلامي ايران به منظور تسهيل و استاندارد سازي مبادلات بين بانکي و بين المللي طراحي شده است.

براي مشاهده و از استفاده لينك محاسبه شبا اينجا را كليك كنيد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: