کد خبر: ۱۵۶۸۷۷
۰۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۶
0
دكتر احمدي سابقه رياست هيأت مديره و مدير عاملي بانك رفاه و رياست هيأت مديره شركت سرمايه گذاري سازمان بيمه خدمات درماني را نيز در كارنامه خود دارد.
ریيس هيأت مديره بانك سرمايه انتخاب شدپول‌نیوز- دكتر پرويز احمدي با سابقه اي درخشان در حوزه هاي علمي و اجرايي، به رياست هيأت مديره بانك سرمايه منصوب شد.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، بر اساس تصميم هيأت مديره اين بانك، دكتر پرويز احمدي رياست هيأت مديره بانك سرمايه را بر عهده گرفت.

اين گزارش مي افزايد دكتر احمدي متولد 1332 و داراي مدرك دكترا در رشته مديريت از دانشگاه تربيت مدرس مي باشد و با رتبه دانشياري در دانشكده مديريت و اقتصاد اين دانشگاه به تدريس مشغول است. وي علاوه بر اين در دانشگاه هاي تهران، شهيد بهشتي، علامه طباطبائي، امام صادق، شهيد باهنر، پرديس كيش دانشگاه شريف و ديگر مؤسسات آموزش عالي در شهر تهران به تدريس اشتغال داشته است.   

شايان ذكر است از دكتر احمدي تاكنون 22 عنوان كتاب (تدوين و ترجمه) و 92 عنوان مقاله منتشر شده و يا در مراحل مختلف چاپ و انتشار قرار دارد. گفتني است ترجمه ايشان از كتاب «روش هاي ارزيابي متوازن منابع انساني، تأليف بكر، هاسيلد و اولريج، فروردين 1388» برنده جايزه بهترين ترجمه خانه كتاب شده است.

همچنين دكتر احمدي سابقه رياست هيأت مديره و مدير عاملي بانك رفاه و رياست هيأت مديره شركت سرمايه گذاري سازمان بيمه خدمات درماني را نيز در كارنامه خود دارد.

وي علاوه بر عضويت در هيأت مديره سازمان هاي مختلف، عهده دار سمت مشاور در بانك ملي، مؤسسه مالي و اعتباري كوثر، شركت داده پردازي سداد و... بوده است و به عنوان مدير، ناظر، مشاور و مجري بسياري از پروژه ها در بانك ها و سازمان هاي مختلف دولتي و خصوصي ايفاي نقش نموده است.

دكتر پرويز احمدي طي سال هاي خدمت خود، تقدير نامه هاي متعددي دريافت نموده كه از آن جمله مي توان به موارد زير اشاره نمود:

    * تقديرنامه كتبي رياست جمهوري در تحول اداري بانك رفاه
    * تقديرنامه بانك مركزي در اخذ گواهينامه ISO9000-2000 بانك رفاه
    * تقديرنامه رئيس سازمان تأمين اجتماعي از عملكرد پنج ساله در مديريت عامل بانك رفاه
    * تقديرنامه سازمان برتر «كرامت ارباب رجوع» در بانك رفاه از طرف سازمان مديريت و برنامه ريزي

خانواده بزرگ بانك سرمايه حضور دكتر پرويز احمدي را در جايگاه رياست هيأت مديره اين بانك تبريك عرض نموده از خداوند متعال توفيق روزافزون ايشان را در اعتلاي نام بانك سرمايه آرزومند است.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: