کد خبر: ۱۵۷۱۰۹
۰۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۳
0
لوح تقدير سومين اجلاس معدن و صنايع معدني كشور به بانك ايران زمين اهدا شد.
اعطای لوح تقدير اجلاس معدن و صنايع معدني به بانك ايران زمينپول‌نیوز- سومين اجلاس معدن و صنايع معدني كشور با حمايت مالي بانك ايران زمين، با حضور هادي قديمي عضو هيئت مديره، مجيد شايسته معاون برنامه ريزي و سرمايه انساني و گروهي از مديران و كارشناسان اين بانك در كنار اعضاي اتاق بازرگاني، صنايع و معادن ايران و اعضاي برجسته خانه معدن و همچنين تعدادي از نمايندگان مجلس شوراي اسلامي در مركز همايش‌هاي صدا و سيما برگزار شد.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، اين برنامه از سوي اتاق بازرگاني صنايع ، معادن و كشاورزي ايران و با همكاري سازمان توسعه و نوسازي معادن و صنايع معدني ايران، شركت تهيه و توليد مواد معدني ايران، مجتمع سنگ آهن فلات مركزي ايران، بانك ايران زمين، بانك صنعت و معدن و بانك دي برگزار شد.

هدف از برگزاري اين اجلاس از سوي اتاق بازرگاني صنايع، معادن و كشاورزي فعال سازي معادن غير فعال، طراحي و تدوين الگوي استفاده بهينه از ذخاير معدني، برنامه ريزي و نظارت به منظور استيفاي حقوق معادن براي پيشبرد و توسعه بخش معدن به عنوان يك ضرورت براي صنايع معدني كشور اعلام شده بود.

همچنين لوح تقدير اين همايش از سوي علا ميرمحمد صادقي نايب رئيس اتاق بازرگاني، صنايع و معادن و كشاورزي تهران به بانك ايران زمين به‌عنوان جهادگر عرصه صنعت و معدن اهدا شد.
در متن لوح ياد شده، خطاب به سيد محسن هاشمي مديرعامل بانك ايران زمين آمده است: در روزگاري كه منابع سوخت‌هاي فسيلي رو به پايان است توسعه صادرات غيرنفتي براي ميهن عزيزمان از اهميت بسزائي برخوردار است.

از اين رو پيشرفت صنعت و معدن با رشد اقتصاد كشور براي سرزميني چون جمهوري اسلامي ايران كه مملو از منابع خدادادي است رابطه مستقيم و غيرقابل انكاري دارد.

در اين راستا كساني كه در اين حوزه دلسوزانه فعاليت مي‌كنند جهادگران قابل تقديري هستند كه سرمايه معنوي مرز و بوم اسلامي عزيزمان به حساب مي‌آيند.

بدينوسيله از شما كه در اين راه سخت، گام‌هاي مستحكمي برداشته‌ايد و با حضور خود در "سومين اجلاس معدن و صنايع معدني كشور" در مركز همايش‌هاي بين‌المللي سازمان صدا و سيماي ج.ا.ا بر اعتبار آن افزوده‌ايد تقدير نموده و برايتان روزهاي سرشار از موفقيت و بهروزي آرزومندم.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: