May 2024 20 / دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۵۷۳۰۲
۱۱ مهر ۱۳۹۴ - ۰۶:۳۵
۳
مرسدس را بیشتر با سدان های محبوب آن یا کوپه هایی که عرضه کرده است، می شناسیم اما مرسدس بنز جی ال 450 4MATIC یک اس یو وی فول سایز محسوب می شود که برای رقابت با آئودی کیو 7 ، لکسس ال ایکس 570، اینفینیتی کیوایکس 80 و رنجروور وارد میدان شده است.

پول‌نیوز، مازیار دانیالی - مرسدس را بیشتر با سدان های محبوب آن می شناسیم. لاین هایی با کد 2، 3، 4، 5 و ... البته در این میان از کوپه های این خودروساز آلمانی نیز نمی توان به سادگی گذشت، بسیاری از مخاطبان دنیای خودرو غرش های اس ال اس یا اس 65 را با هیچ خودروی دیگر قابل مقایسه نمی دانند. در این میان کارشناسان کمپانی مرسدس با تحلیل ظرفیت های بازار و تلاش برای حضور در تمامی رده های خودرویی، تولید مدل های اس یو وی را نیز مدنظر قرار داده اند، هر چند به اعتقاد برخی مشاهده شاسی بلندهای بنز مقداری تعجب آور است اما این موضوع چیزی از شایستگی های مرسدس را در تولید شاسی بلندهای موفق کم نخواهد کرد.

با توجه به این توضیحات برای امروز سراغ یکی از جی ال های بلندقامت مرسدس خواهیم رفت تا با مشخصات آن بیشتر آشنا شویم.

مرسدس بنز جی ال 450  4MATIC یک اس یو وی فول سایز محسوب می شود که برای رقابت با آئودی کیو 7 ، لکسس ال ایکس 570، اینفینیتی کیوایکس 80 و رنجروور وارد میدان شده است. در قسمت موتور انتخاب های مختلفی برای مشتریان در نظر گرفته شده است که شامل نمونه 6 سیلندر با توربوشارژر دوقلو و جعبه دنده 7 سرعته اتوماتیک، نمونه 3 لیتری توربودیزل و همچنین نمونه قدرتمند 4.7 لیتری با توروبوشارژ دوقلو می شود.
در طراحی بیرونی خودرو همه چیز بزرگ به نظر می رسد از جلوپنجره که ظاهری همانند سایر محصولات روز مرسدس دارد تا چراغ های جلو. اینجا اصل طراحی بر سادگی و تناسب استوار بوده تا تمام عناصر در خدمت یک اس یو فول سایز قرار گیرد. چراغ های عقب نیز بسیار مناسب با نمای کلی خودرو طراحی شده اند و در مواجهه با آنها دچار حس سردرگمی نخواهیم شد. در نمای جانبی خودرو نیز کمترین انتقادها به طراحی مرسدس وارد است. فندرها بسیار هوشمندانه طراحی شده اند؛ اینجا خبری از فیگورهای عضلانی نیست اما در عین حال هماهنگی بسیار خوبی با ظاهر بزرگ و قدرتمند جی ال 450 دارند.
به داخل خودرو می رویم. اولین چیزی که توجه ما را به سمت خود جلب می کند. طرح چوب های روی داشبورد و قسمت های داخلی درها است. کنسول جلو ظاهری ساده اما با شخصیت دارد. روکش چرم روی کنسول  و دور فرمان نیز تکمیل کننده شکوه فضای داخل خودرو است. صفحه نمایش و دکمه های کنترلی کامل روی فرمان عملکرد بسیار خوبی دارند.
 
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: 0
در انتظار بررسی: 0
انتشار یافته: ۳
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
10:18 - 1394/07/12
با سمند چه فرقی دارد؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
15:00 - 1394/07/19
ایران خودرو اگر شاسی بلند بسازه قطعا این بنزها رو دست کارخونه میمونه. ! !! المانیها بروند خدارو شکرکنند که ایران وارد تولید شاسی بلند ها نشده هنوز!!!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
15:36 - 1394/07/15
پراید خودمون از همشون بهتره طوری که ازراعیل هم ازش خوشش امده باش قرارداد بسته واسطش آدم بکشه.
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: