April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۵۷۸۲۵
۱۴ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۲
0
طی امروزگذر امواج کم دامنه ازنوارشمالی کشور،موجب رشدابر، وزش باد و رگبارموقت باران با رعدوبرق دربخش هایی از شمال غرب،سواحل شمالی کشور و دامنه های البرزخواهدشد.
بیشینه دمای امروز تهران 31 درجهپول‌نیوز- بر اساس تحليل آخرين داده ها و نقشه هاي پيش يابي هواشناسي طي امروز، گذر امواج كم دامنه از نوار شمالي كشور، موجب رشد ابر، وزش باد و رگبار موقت باران گاهي با رعدوبرق در بخش هايي از شمال غرب، سواحل شمالي كشور و دامنه هاي البرز خواهد شد.

در روز چهار شنبه با نفوذ سامانه بارشي فعال به كشور از سمت غرب و شمال غرب، بارشها در اين مناطق آغاز شده و در روز پنجشنبه با نفوذ جريانات خنك شمالي، فعاليت بارشي تقويت خواهد شد.

همچنين طي روزهاي پنج شنبه و جمعه در شمال غرب، غرب، سواحل شمالي، مناطق مركزي، دامنه هاي جنوبي البرز و بتدريج در روز جمعه شمال شرق كشور، كاهش نسبي دما، بارش باران، گاهي رعدوبرق و وزش باد پيش بيني مي شود كه در روز جمعه در ارتفاعات كوهستاني شمال غرب و البرز بارش برف دور از انتظار نيست.

شايان ذكر است كه در روز چهارشنبه، در سواحل درياي خزر شاهد وزش باد شديد جنوبي و افزايش نسبي دما خواهيم بود.

آسمان تهران، امروزکمی ابری تانیمه ابری و در بعدازظهر با وزش باد پیش بینی می شود.بیشینه وکمینه دمای هوای تهران به ترتیب 31و19درجه سانتی گراد خواهدبود.

آسمان استان البرز،امروزکمی ابری تانیمه ابری ودر بعدازظهربا وزش باد پیش بینی می شود.

بیشینه وکمینه دمای هوای امروز استان البرز،به ترتیب 30و15درجه سانتی گرادخواهدبود.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: