کد خبر: ۱۵۸۰۷۰
۱۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۹
0
در گواهینامه اعطایی سازمان جهانی جهانگردی به بانک گردشگری که به امضای طالب رفایی رییس این سازمان رسیده آمده است، سازمان جهانی جهانگردی با عضویت دایم بانک گردشگری در unwto موافقت می کند.
بانک گردشگری به عضویت سازمان جهانی جهانگردی درآمدپول‌نیوز- درخواست عضویت این بانک در بهار سال 2014 مورد موافقت اولیه سازمان جهانی جهانگردی قرار گرفت و در مجمع عمومی سال 2015 این سازمان که در مدلین کلمبیا برگزار گردید ، عضویت رسمی بانک گردشگری به صورت وابسته مورد تصویب این مجمع قرار گرفت.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، در گواهینامه اعطایی سازمان جهانی جهانگردی به بانک گردشگری که به امضای طالب رفایی رییس این سازمان رسیده آمده است، سازمان جهانی جهانگردی با عضویت دایم بانک گردشگری در unwto موافقت می کند.

بر اساس این گزارش بانک گردشگری به عنوان اولین بانک در جهان شناخته می شود که به عضویت سازمان جهانی جهانگردی درآمده است.

گفتنی است بانک گردشگری با اتخاذ یک استراتژی گسترده و اصولی در سیستم بانکداری، فعالیت های خود را هدفمند و با برنامه دنبال می کند که عضویت در سازمان جهانی جهانگردی یکی از همین موارد می باشد.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: