سر خط خبر ها
کد خبر: ۱۵۸۲۱۵
۱۸ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۷
0
هتل‌های داریوش کیش، عباسی اصفهان، هما، لاله و آزادی تهران کاندیدای دریافت جایزه جهانی «سفر» به عنوان اسکار گردشگری بودند که از میان آنها هتل داریوش برنده نهایی این جایزه در میان هتل‌های خاورمیانه شد.
یک هتل ایرانی برنده اسکار گردشگری شدپول‌نیوز- جایزه جهانی «سفر» در میان فعالان صنعت گردشگری یکی از مهمترین جوایز صنعت گردشگری در دنیا محسوب می‌شود که در شاخه‌های مختلفی هر سال اقدام به معرفی برترین‌های این حوزه می‌کند.

به گزارش گروه گردشگری پول‌نیوز، امسال هتل‌های عباسی اصفهان، داریوش کیش و هتل‌های هما، لاله و آزادی تهران به‌عنوان کاندید دریافت این جایزه در منطقه خاورمیانه انتخاب شده بودند اما در مرحله نهایی این جایزه به هتل بزرگ داریوش کیش داده شد.

در سال ۲۰۱۴ نیز هتل داریوش کیش، در سال ۲۰۱۳ هتل عباسی و در سال ۲۰۱۲ دوباره هتل داریوش کیش برنده این جایزه جهانی در حوزه خاورمیانه شدند.

جایزه جهانی سفر در سال ۱۹۳۳ برای آگاه سازی و انتخاب برترین‌های صنعت گردشگری شکل گرفته است بنیان گذاران، این جایزه جهانی را برندی برای نشان دادن کیفیت در صنعت گردشگری معرفی می‌کنند. اما در ایران فعالان گردشگری تنها در بخش هتلداری این مسابقه شرکت کرده‌اند و بخش‌های دیگر این جایزه مانند شرکت‌های فن آوری ارتباطات و اطلاعات در حوزه گردشگری، نوآوری‌ها و جاذبه‌ها مانند اسکی و... خالی از حضور ایرانیان است.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: