April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۵۸۴۰۸
۱۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۸
0
علی طیب نیا در این دیدارها با تاکید بر لزوم همکاری موسسات مالی توسعه ای بین المللی به منظور توسعه اقتصادی کشورهای منطقه و خواستار حمایت های جدی تر نهادها و سازمانهای مذکور در این خصوص شد.
دیدار طیب نیا با روسای بانک توسعه اسلامیپول‌نیوز- وزیر امور اقتصادی و دارایی کشورمان در حاشیه اجلاس سالانه بانک جهانی و صندوق بین‌المللی پول با روسای بانک توسعه اسلامی، مؤسسه مالی بین‌المللی ( IFC ) بطور جداگانه دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش گروه اقتصادی پول‌نیوز، علی طیب نیا در این دیدارها با تاکید بر لزوم همکاری موسسات مالی توسعه ای بین المللی  به منظور توسعه اقتصادی کشورهای منطقه و خواستار حمایت های جدی تر نهادها و سازمانهای مذکور در این خصوص شد.

همچنین در دیدار جداگانه ای، وزیر خزانه داری انگلستان با  وزیر امور اقتصادی و دارایی کشورمان دیدار و گفت و گو کرد.

طی این دیدار که در حاشیه اجلاس سالانه بانک جهانی و صندوق بین المللی پول برگزار شد، علی طیب نیا و "جورج آزبورن" در خصوص توسعه همکاری های اقتصادی دو کشور به گفت و گو پرداختند.

این گزارش حاکیست، وزیر امور اقتصادی و دارایی کشورمان شانزدهم مهرماه برای شرکت در اجلاس سالانه بانک جهانی و صندوق بین‌المللی پول، عازم کشور پرو شد و  این اجلاس فرصتی برای گردهمایی نمایندگان نهادهای پولی و مالی کشورهای مختلف است.

محمد خزاعی معاون وزیر و رئیس کل سازمان سرمایه‌گذاری و کمک‌های اقتصادی وفنی ایران وزیر اقتصاد را در این اجلاس همراهی می‌کند.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: