April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۵۸۴۱۲
۱۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۹
0
مديرعامل شركت برق منطقه اي باختر گفت: توليد حداكثري برق در سال آينده از اولويتهاي كاري صنعت برق است.
ضرورت برنامه ريزی برای توليد حداكثری برق در سال 95پول‌نیوز- مهندس فرهاد شبيهي در جلسه كميته هماهنگي توليد كه با حضور مديران ارشد شركتهاي مديريت توليد برق شازند و شهيد مفتح همدان برگزار شد ،ضمن قدرداني از تلاش هاي همكاران براي گذر موفقيت آميز از پيك مصرف برق تابستان سال جاري، افزود: افتتاح طرح انتقال پساب تصفيه خانه همدان و تبديل برج خنك كن تر به برج خشك به عنوان بزرگترين طرح وزارت نيرو در حوزه تامين آب مورد نياز در توليد برق در نيروگاه شهيد مفتح گامي بزرگ در حفظ منابع آب و صيانت از محيط زيست است كه با انعكاسي مناسب در سطح كشور ذينفعان نيز اين موضوع را بخوبي درك كردند.

به گزارش گروه انرژی پول‌نیوز، وي بر اتخاذ تدابير لازم در راستاي كنترل رشد مصرف برق در سال آينده باتوجه با افزايش تعداد مشتركين تاكيد كرد و گفت: هرساله حدود يك ميليون مشترك به مصرف كنندگان انرژي الكتريكي اضافه مي شود.

وي گفت: از اين روتوليد حداكثري در سال آتي از اولويتهاي صنعت برق مي باشد. وي افزود: طرح توسعه نيروگاه شازند و اجراي فاز دوم اين نيروگاه از پروژه هاي بزرگ برق باختر است كه تنها از سوخت گاز در آن استفاده خواهد شد.

گفتني است: از تلاشها و خدمات مجدانه مديران عامل شركتهاي مديريت توليد برق شازند و شهيد مفتح همدان از سوي مهندس شبيهي "مديرعامل شركت برق منطقه اي باختر"با اهداي لوح سپاس ، تقدير به عمل آمد.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: