April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۵۸۷۸۶
۲۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۲
0
سرکنسول ترکیه در ارومیه از تمایل یک سرمایه گذار ترک برای حضور در بخش کشاورزی منطقه آزاد ماکو خبر داد و افزود: در صورتیکه منطقه آزاد ماکو تمایل داشته باشد می توانیم ارتباطات لازم میان سرمایه گذران و سازمان را فراهم نمائیم.
تمایل سرمایه گذاران ترک برای حضور در منطقه آزاد ماکوپول‌نیوز- محمد بولوت سرکنسول ترکیه در ارومیه در دیدار با هیئت سازمان منطقه آزاد ماکو با تاکید بر تمایل طرف ترک برای گسترش مناسبات بامنطقه آزاد ماکو اظهار داشت: ما به اهمیت منطقه آزاد ماکو واقف هستیم و از اینرو در تلاشیم این منطقه را به سرمایه گذاران ترک معرفی نمائیم.

به گزارش گروه گردشگری پول‌نیوز، وی از تمایل یک سرمایه گذار ترک برای حضور در بخش کشاورزی منطقه آزاد ماکو خبر داد وافزود: در صورتیکه منطقه آزاد ماکو تمایل داشته باشد می توانیم ارتباطات لازم میان  سرمایه گذران و سازمان را فراهم نمائیم.

بولوت  همچنین روند پیشرفت فرودگاه ماکو را خوب توصیف کرد و گفت: امیدواریم با راه اندازی این فرودگاه و برقراری پروازهای بین المللی مناسبات ترکیه و منطقه آزاد ماکو گسترش یابد.

در این دیدار که با حضور جلیلی مدیر سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد ماکو، آرش صادقیان مدیر شهرسازی، هاتف پوررشیدی مدیر روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد ماکو و همچنین بابایی  مدیر سرمایه گذاری استانداری آذربایجان غربی برگزار شد، توسعه مناسبات ریلی ایران و ترکیه و لزوم مطالعات اولیه در منطقه آزاد ماکو با توجه به عبور 100 کیلومتر از این راه آهن از داخل منطقه آزاد ماکو و تسریع در بازدید سفیر جمهوری ترکیه از منطقه آزاد ماکو بحث و تبادل نظر شد.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: