May 2024 16 / پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۵۹۰۸۵
۲۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۷
0
این مسابقات که به مدت یک هفته در مجتمع رفاهی بانک در چابکسر برگزار شد، تیم والیبال بانک تجارت با هدایت بهنام جلوه کاپیتان اسبق تیم ملی والیبال توانست به مقام قهرمانی دست پیدا کند.
تیم والیبال بانک تجارت قهرمان سیستم بانکی کشور شدپول‌نیوز- تیم والیبال بانک تجارت در سیزدهمین مسابقات سیستم بانکی کشور به مقام قهرمانی رسید.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، این مسابقات که به مدت یک هفته در مجتمع رفاهی بانک در چابکسر برگزار شد، تیم والیبال بانک تجارت با هدایت بهنام جلوه کاپیتان اسبق تیم ملی والیبال توانست به مقام قهرمانی دست پیدا کند. این تیم بعد از صعود به مرحله نیمه نهایی، بانک ملی را از پیش رو برداشت و در دیدار پایانی توانست دو بر صفر بانک مسکن را مقهور قدرت خود کند و بوسه بر جام قهرمانی بزند.

اسامی تیم والیبال تجارت: بهنام جلوه، سید محمود هاشمی، فریبرز امیدوار (گیلان)، عباس صامتی، بابک مرادی (کرمانشاه)، علی اصغر علی راد (گلستان)، حجت مهرآئین (خراسان رضوی)، رحمت بابانژاد، سیامک شریعت پناه (مازندران)، علیرضا شفیعی اقدم، علی میرزایی و حمید امیرنیا (تهران) سرمربی: بهنام جلوه سرپرست: امید عرض پیما

تیم والیبال بانک تجارت قهرمان سیستم بانکی کشور شد

همچنین در این مسابقات ،محمد صادق یگانه نماینده بانک از کرمانشاه در دوی دو هزار متر نایب قهرمان شد، تیم تنیس روی میزبانک که محمود تقوا منش (لرستان)، هادی الهیان (خراسان رضوی)، افشین پیمان (کردستان)، و سعید احمدزاده (مازندران) پیراهن بانک را برتن داشتند به مقام سومی رسید.

در رقابت های انفرادی این رشته هم افشین پیمان به عنوان سومی دست یافت.
برچسب ها: بانک تجارت ، والیبال
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: