May 2024 12 / يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۵۹۶۲۱
۲۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۱
0
پول‌نیوز- رئیس پلیس راه راهور ناجا، محدودیت های ترافیکی جاده ای در تعطیلات تاسوعا و عاشورای حسینی را اعلام کرد.

سرهنگ محمدحسین حمیدی در خصوص تمهیدات ترافیکی پلیس در جاده ها همزمان با ایام تاسوعا و عاشورای حسینی گفت: در این ایام، شهروندان برای عزاداری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) به شهرهای خود سفر می کنند از این رو با حجم زیادی از خودرو ها در جاده ها مواجه هستیم و جاده های شمالی نیز بار ترافیکی پرحجم تری دارند.

رئیس پلیس راه راهور ناجا با بیان اینکه هنوز طرح زمستانه آغاز نشده است، تصریح کرد: این در حالی است که همکاران ما امسال در این ایام با جدیت بیشتری در جاده ها به خصوص نقاطی که برف گیر و یا دارای شرایط جوی ناگهانی است، حضور پررنگتری دارند.

سرهنگ حمیدی گفت: در این خصوص، همکاران پلیس راهور با سازمان های امدادی نیز هماهنگی های لازم را برای پیشگیری از حوادث ناگهانی در جاده ها انجام داده اند.

وی همچنین بیان کرد: از مردم انتظار داریم که قبل از سفر با شماره اعلامی 88255555 از وضعیت ترافیکی و شرایط جوی جاده ها، خصوصا جاده های کوهستانی با خبر شوند و با تجهیزات کامل به جاده ها بروند.

رئیس پلیس راه راهور ناجا همچنین به محدودیت های ترافیکی در روز شنبه، آخرین روز تعطیلات (پایان ایام تاسوعا و عاشورای حسینی) اشاره کرد و گفت: پیش بینی می کنیم که در زمان برگشت با ترافیک بیشتری در جاده ها روبه رو شویم.

سرهنگ حمیدی بیان کرد: روز شنبه از ساعت 14، محور هراز و آب اسک به سمت تهران یک طرفه است و در جاده چالوس نیز به همین شکل می باشد. از ساعت 14 از سمت کرج به چالوس امکان تردد ندارند ضمن اینکه از ساعت 17:30 از شهر چالوس بالاتر از مرزن آباد به سمت کرج محدودیت ترافیکی وجود دارد.

براساس گزارش سایت پلیس، وی تصریح کرد: همچنین برای سهولت تردد خودروهای سواری از امروز (چهارشنبه) و پنجشنبه، جمعه و شنبه برای خودروهای سنگین از جمله کامیون و کامیونت در مسیرفیروزکوه و هرات محدودیت ترافیکی وجود دارد.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: