کد خبر: ۱۵۹۹۷۵
۰۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۵
0
پول‌نیوز- مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب ایران: طرح آزمایشی قرائت همزمان کنتور آب و برق برای کاهش هزینه شرکتهای آب و فاضلاب و مراجعه مامورین قرائت به منازل در تهران اجرا شده است.
 
حمیدرضا جانباز در گفتگویی با اشاره به استخراج نتایج اجرای این طرح تا پایان امسال و سپس توسعه آن در بخشهای بیشتری از کشور افزود: در این طرح اطلاعات کنتورهای آب با استفاده از دستگاهی مخصوص به کنتور برق منتقل و سپس از طریق سیستم های ارتباطی به دیسپاچینگ برق انتقال می یابد؛ پس از آن آمار مقدار مصرف آب و برق بطور همزمان تعیین  و به مشترکین اعلام می شود. 
 
قبوض آب و برق؛ مجزا 
 

وی با اشاره به اینکه  قبض آب بطور مجزا از برق صادر می شود، تصریح کرد: با استفاده از این روش سیستم های خوانش و ثبت اطلاعات مربوط به آب حذف می شود. 
 
مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب ایران با اشاره به مراجعه ماموران آب، برق و گاز به در منازل بطور مجزا برای خوانش این کنتورها گفت: هزینه تردد آنان و توزیع قبوض در این سیستم حذف می شود.
برچسب ها: کنتور آب ، برق
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: