کد خبر: ۱۶۰۰۲۶
۰۴ آبان ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۳
0
پول‌نیوز - وزیر انرژی روسیه گفت: مسکو آماده رقابت با بزرگترین صادر کننده نفت اوپک یعنی عربستان است و حتی اگر سعودی ها بخواهند سهم تولید خود را افزایش دهند، کاملا آماده رویارویی با این رقابت نفتی هستیم.

به گزارش «راشا تودی»، «الکساندر نواک» وزیر انرژی روسیه گفت: مسکو آماده رقابت با بزرگترین صادر کننده نفت اوپک یعنی عربستان است و حتی اگر سعودی ها بخواهند سهم تولید خود را افزایش دهند، کاملا آماده رویارویی با این رقابت نفتی هستیم.

در همین حال «الکساندر نواک» به این نکته اشاره کرد که اوپک تولید نفت خود را روزانه ۳۰ میلیون بشکه قرار داده است و اگر کشوری خواهان افزایش تولید باشد، لازم است سازمان اوپک تولید نفت را در میان سایر اعضا تقسیم کند.

همچنین وزیر انرژی روسیه تصریح کرد: دانستن این نکته که آیا اوپک خواهان برقراری توازن میان عرضه و تقاضا است و یا اینکه می خواهد تولید را افزایش دهد، از اهمیت بسزایی برخوردار است.

وی در ادامه گفت: البته این موضوع مبهم نیست و در هر صورت شرکت های نفتی ما آماده این رقابت نفتی هستند.

در همین حال مدیر عامل «روس نفت» روسیه گفت: اوپک برای شانزدهمین ماه متوالی است که از سقف تولید ۳۰ میلیون بشکه در روز خود تجاوز می کند و سعی بر حفاظت از سهم بازار جهانی نفت خود است و عربستان برای تصاحب بیشتر سهم بازار نفتی اقدام به کاهش قیمت نفت کرده است و بعنوان مثال در جدیدترین آنها، قیمت نفت خود را برای لهستانی ها کاهش داده است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: