May 2024 16 / پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۶۰۱۴۱
۰۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۱
0
جالب است بدانید این گوشی بسیار شبیه به گوشی آیفون می باشد بطوری که شاید در یک نگاه آن را با آیفون اشتباه بگیرید.
پول‌نیوز- در اوایل این هفته کمپانی اچ تی سی از گوشی جدید خود با نام HTC One A9 رونمایی کرد. این محصول هم به نوعی میان رده و هم به نوعی سطح بالا می باشد. با توجه به ظاهر این گوشی می توانید متوجه شوید این گوشی بسیاری شبیه گوشی آیفون می باشد بطوری که شاید در یک نگاه آن را با گوشی آیفون اشتباه بگیرید.

بیشتر تمرکز اغلب بررسی ها و پوشش های خبری از این گوشی بر روی شباهت ظاهری با محصول کمپانی اپل می باشد و می توان بدنه فلزی، گوشه های گرد، خطوط دوگانه افقی آنتن ها در پشت را از جمله دلایل این موضوع دانست.

همزاد آیفون (+عکس)

این مسئله به کنار، این گوشی محصولی بسیار موفقی بنظر می آید. کمپانی اچ تی سی اظهار دارد این گوشی ترکیبی از سری گوشی های One و گوشی های میان رده Desire می باشد و این تعریف بسیار مناسبی از این گوشی می باشد. این گوشی تماما یک گوشی میان رده در حد Desire نمی باشد. البته یک گوشی با سخت افزار یک پرچم دار که از اچ تی سی انتظار می رفت هم نیست.

گوشی HTC One A9 در دست بسیار سبک بنظر می رسد. تقریبا سبکی آن را می توان همانند آیفون ۶ اس مثال زد. این گوشی تنها ۷٫۳ میلی متر قطر دارد که آن را تبدیل به گوشی بسیار باریکی می کند.

همزاد آیفون (+عکس)

قلب تپنده این گوشی پردازنده Snapdragon 617 می باشد و سیستم عامل آن اندروید نسخه ۶ مارشملو است. این ترکیب سخت افزاری و نرم افزاری باعث شده است محیط کاربری این گوشی بسیار نرم و روان کار کند. رابط کاربری جدید Sense نیز بسیار ظریف طراحی شده است به گونه ای که تا حد زیادی احساس استفاده از یک گوشی Nexus را به شما می دهد.

همزاد آیفون (+عکس)


همزاد آیفون (+عکس)

اخیرا نحوه دید نرم افزاری و رابط کاربری کمپانی اچ تی سی تغییر کرده است و تا حد زیادی شبیه روش کمپانی موتورولا شده است. همانند این کمپانی اچ تی سی دیگر مثل قدیم کلا ظاهر رابط کاربری نسخه اصلی اندروید را تغییر نمی دهد و از اعمال تغییرات اضافه خودداری می کند تا بتواند رابط کاربری روان تری را برای گوشی های خود ایجاد کند و فقط به اضافه کردن چند قابلیت منحصر به فرد و کاربردی، بسنده می کند.

همزاد آیفون (+عکس)

گوشی HTC One A9 به قیمت ۴۰۰ دلار عرضه خواهد شد که از لحاظ قیمتی بسیار پایین تر از گوشی های پرچم دار می باشد ولی با توجه به طراحی و کیفیت بدنه سطح بالای این گوشی و قیمت در نظر گرفته شده برای آن، هیچ گوشی مشابه ای با این کیفیت (در این حدود قیمت) پیدا نخواهید کرد.
برچسب ها: آیفون ، گوشی ، گوشی آیفون
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: