May 2024 14 / سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۶۰۳۶۶
۰۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۹
0
بهرام افشارزاده افزود: مصدومیت ناگهانی سلیمی همه را در شوک فرو برد ولی معتقدم بهداد باز هم مدال طلای المپیک را برای ایران بدست خواهد آورد.
پول‌نیوز- مدیرکل وزارتی وزارت ورزش و جوانان با اشاره به دستور وزیر ورزش برای پیگیری مصدومیت سلیمی،گفت: فدراسیون وزنه برداری هر تصمیمی برای رفع مصدومیت سلیمی بگیرد، این وزارتخانه پشتیبانی کامل خواهد کرد.

بهرام افشارزاده افزود: مصدومیت ناگهانی سلیمی همه را در شوک فرو برد ولی معتقدم بهداد باز هم مدال طلای المپیک را برای ایران بدست خواهد آورد.

وی اضافه کرد: امروز (چهارشنبه) با رییس فدراسیون وزنه برداری صحبت کردم و آنها هر تصمیمی برای رفع مصدومیت سلیمی بگیرند وزارت ورزش پشتیبانی کامل خواهد کرد و جای نگرانی نیست.
افشارزاده ادامه داد: مصدومیت بخشی از زندگی یک قهرمان است و مردم نگران نباشند چرا که با تلاش فدراسیون وزنه برداری بهداد سلیمی دوباره آماده تمرین خواهد شد و با درخشش در المپیک 2016 ریو دل مردم را شاد خواهد کرد.

مشاور وزیر ورزش و جوانان درباره جلسات ستاد عالی بازیهای المپیک و پارالمپیک گفت: این رویه مطلوبی است که با تدبیر وزیر ورزش شکل گرفته و خوشبختانه هماهنگی خوبی بین وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک و پارالمپیک وجود دارد و نتیجه آن نداشتن دغدغه مالی فدراسیون های المپیکی و انضباط مالی در امور فدراسیون ها برای المپیک آینده است.

بهداد سلیمی دارنده دو مدال طلای پیکارهای وزنه برداری قهرمانی جهان در سالهای 2010 ترکیه و 2011 فرانسه و همچنین طلای المپیک لندن، عصر روز (دوشنبه) و درحالی که با آمادگی بالایی تمرینات خود را دنبال می کرد، در حرکت دو ضرب و پس از درخواست مجوز قرار گرفتن پشت وزنه 262کیلوگرمی از سوی سرمربی تیم ملی ، دچار آسیب شدید در ناحیه زانو شد و بر این اساس نمی تواند در رقابتهای قهرمانی وزنه برداری سال 2015 جهان که از 29 آبان تا هفتم آذرماه در آمریکا برگزار می شود،حضور یابد.
منبع: ایرنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: