May 2024 16 / پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۶۰۳۸۶
۰۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۵
0
در آﻏﺎز اﻳﻦ ﻣﺮاﺳﻢ ﭘﺲ از تلاوت آیاتی از قرآن مجید توسط آقای بیژنی مدیر پشتیبانی و قاری بین المللی قرآن کریم، ﻣﺪاح اهل ﺑﯿﺖ(ع) در ﻋﺰای ﺳﺮور و ﺳﺎﻻر شهیدان ﺣﻀﺮت اﺑﺎﻋﺒﺪاﷲ اﻟﺤﺴﯿﻦ (ع) و ﻳﺎراﻧﺶ ﺑﻪ ﻣﺮﺛﯿﻪ ﺳﺮاﺋﻲ ﭘﺮداﺧﺖ.
ﺑﺮﮔﺰاری ﻣﺮاﺳﻢ ﻋﺰاداری ﺣﻀﺮت اﺑﺎﻋﺒﺪاﷲ اﻟﺤﺴﯿﻦ(ع) در بانک پارسیانپول‌نیوز- ﻣﺮاﺳﻢ ﺳﻮﮔﻮاری و ﻋﺰاداری اﻣﺎم ﺣﺴﯿﻦ(ع) و ﯾﺎران ﺑﺎ وﻓﺎﯾﺶ، 4 آبان ماه سال جاری ﺑﺎ ﺣﻀﻮر ﻣﺪﯾﺮﻋﺎﻣﻞ، اﻋﻀﺎی هیاتﻣﺪﯾﺮه، معاونین، ﻣﺪﯾﺮان اﻣﻮر وﮐﺎرﮐﻨﺎن واﺣﺪهای ﺳﺘﺎدی در ﺳﺎﻟﻦ اﺟﺘﻤﺎﻋﺎت ﺳﺎﺧﺘﻤﺎن مرکزی ﺑﺮﮔﺰارﺷﺪ.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، در آﻏﺎز اﻳﻦ ﻣﺮاﺳﻢ ﭘﺲ از  تلاوت آیاتی از قرآن مجید توسط آقای بیژنی مدیر پشتیبانی و قاری بین المللی قرآن کریم، ﻣﺪاح اهل ﺑﯿﺖ(ع) در ﻋﺰای ﺳﺮور و ﺳﺎﻻر شهیدان ﺣﻀﺮت اﺑﺎﻋﺒﺪاﷲ اﻟﺤﺴﯿﻦ (ع) و ﻳﺎراﻧﺶ ﺑﻪ ﻣﺮﺛﯿﻪ ﺳﺮاﺋﻲ ﭘﺮداﺧﺖ.

سپس در ادامه آقای عبدالکریم شمشیری محقق و صاحبنظر مسایل دینی و علوم قرآنی در خصوص قرائت و عمل به قرآن و فضیلت های آیه های قران کریم مطالبی را عنوان کرد.

ھﻤﭽﻨﯿﻦ در بین اﻗﺎﻣﻪ ﻧﻤﺎز ﺟﻤﺎﻋﺖ مغرب و عشاء ،حشمت الله قنبری معاون فرهنگی و امور اجتماعی بنیاد مستضعفان و استاد دانشگاه و پژوهشگر تاریخ نیز به ایراد سخنرانی پرداخت.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: