May 2024 14 / سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۶۰۶۹۲
۰۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۳
0
سهمانی: بسیج به عنوان یک نهاد مردمی در تمامی دوره ها چه در زمان جنگ و چه در زمان صلح فعالیت های اقتصادی، اجتماعی مفیدی را برای جامعه داشته است و باید با برنامه ریزی صحیح از این سرمایه های فکری و انسانی در تمامی عرصه ها بهره برد .
گردهمایی فرماندهان بسیج وزارت تعاون در بانک توسعه تعاونپول‌نیوز- گردهمایی فرماندهان پایگاه های مقاومت بسیج حوزه های تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با حضور مدیر عامل بانک ، فرمانده حوزه مقاومت بسیج وزارت تعاون و فرمانده پایگاه مقاومت بسج شهید رجایی بانک توسعه تعاون و تمامی فرماندهان پایگاه های مقاومت بسیج ادارات تابعه در بانک توسعه تعاون برگزار شد.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، مدیرعامل بانک توسعه تعاون در این جلسه ضمن ارزشگزاری به مقام شامخ بسیج با اشاره به نقش های اجتماعی این نهاد مردمی خاطرنشان کرد: بسیج به عنوان یک نهاد مردمی در تمامی دوره ها چه در زمان جنگ و چه در زمان صلح فعالیت های اقتصادی، اجتماعی مفیدی را برای جامعه داشته است و باید با برنامه ریزی صحیح از این سرمایه های فکری و انسانی در تمامی عرصه ها بهره برد .

وی با اشاره به اینکه بسیج نقش بسیار مهمی در برنامه های اقتصادی جامعه ایفا می کند، افزود: رویکرد بسیج بر اساس عشق به خدمت رسانی به مردم شکل گرفته و بر همین اساس، جامعه امروز ما به حضور بسیجیان به عنوان یک نیروی خدمتگزار احتیاج دارد.

سهمانی در ادامه با اشاره به شباهت بحث بسیج و تعاون افزود: از نگاه اسلام همه آحاد جامعه باید از باورها و ارزش های بسیج الگو برداری نمایند تا در زمان بروز مشکلات، همگی در جهت برطرف نمودن آنها قدم موثری بردارند و این مهم در بحث تعاون نیز به وضوح قابل مشاهده است . 

مدیرعامل بانک توسعه تعاون با اشاره به اینکه بسیج باید نزدیک به بدنه عمومی و مدیران مجموعه حرکت کند به جذب مشارکت حداکثری پرسنل در پایگاه مقاومت بسیج بانک تاکید کرد .

شایان ذکر است در ادامه جلسه روح اله شاهسون فرمانده پایگاه بسیج شهید رجایی بانک توسعه تعاون از حضور و حمایتهای مدیرعامل محترم تقدیر و تشکر نمود و سیدمحمد میرابی فرمانده پایگاه مقاومت بسیج وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی نیز از حمایت های همه جانبه و بی شائبه تمامی ادارات تابعه و بانک توسعه تعاون قدردانی کرد .
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: