May 2024 16 / پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۶۰۸۷۹
۱۰ آبان ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۶
0
در این نشست مرادپور معاون دفتر امور بانکی و بیمه وزارت امور اقتصادی و دارایی بانک کشاورزی را برترین و بهترین بانک در زمینه تعامل با وزارتخانه برای تدوین سند راهبردی معرفی کرد و این بانک را شایسته قدردانی ویژه و مکتوب از سوی وزارت امور اقتصادی و دارایی دانست.
عملکرد سند راهبردی بانک کشاورزی مورد تایید قرار گرفتپول‌نیوز- جلسه پایش و بررسی کیفیت و دقت گزارش عملکرد سند راهبردی بانک کشاورزی روز یکشنبه دهم آبان ماه در محل ساختمان مرکزی این بانک برگزار شد.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، در این جلسه که با حضور شماری از معاونان و مدیران وزارت امور اقتصادی و دارایی و جمعی از مدیران و کارشناسان بانک برگزار شد، دکتر آقایی  مشاور وزیر امور اقتصادی و دارایی ، بانک کشاورزی را بانکی بسیار منظم و پیشرو در بخش شفافیت و انضباط اداری معرفی کرد.

وی افزود: بررسی ها منجر به شناخت چالش ها و یافتن راهکار می شود و تلاش بر این است تا اهداف کلان وزارتخانه در قالب سند راهبردی محقق شوند.

آقایی اظهار داشت: با توجه به فرازونشیب های بخش اقتصاد، وجود برنامه مدون و متناسب با مقتضیات روز لازمه کار است و پایبندی به آن ضروری است. وی تصریح کرد: شاخص هایی که در سند راهبردی تدوین می شوند بایستی متناسب با کارکرد هر واحد باشند .

دکتر آقایی افزود: وجود سازمان هایی چون بانک کشاورزی که در عمل به برنامه راهبردی با وزارتخانه همراه هستند و استانداردها را رعایت می کنند باعث می شود تا عملکرد سازمان ها و بخش های ناسازگار محدود و نهایتا اصلاح شود.

بر اساس این گزارش روح الله خدارحمی عضو هیات مدیره بانک در این نشست ضمن اظهار خرسندی از این که بانک کشاورزی در تدوین و تحقق برنامه راهبردی در تلاش و تکاپو برای بهتر شدن است گفت: بانک کشاورزی به عنوان مجموعه ای اثرگذار در اقتصاد ، بیش از هر واحد دیگر به حرکت هدفمند و برنامه محور نیاز دارد .

وی افزود:  قرارگرفتن در معرض ارزیابی،  موجب خوشحالی است زیرا  یکی از شروط لازم برای بهبود عملکرد است.

خدارحمی با اشاره به تلاش و اشتیاق کارکنان بانک برای همکاری با وزارت امور اقتصادی و دارایی به منظور تدوین و تحقق سند راهبردی،  تاکید کرد: برنامه و برنامه محوری برای آن است تا در محیط کار و زندگی آثار و نتایج مثبت به بار بنشیند.

این گزارش می افزاید : در این نشست مرادپور معاون دفتر امور بانکی و بیمه وزارت امور اقتصادی و دارایی بانک کشاورزی را برترین و بهترین بانک در زمینه تعامل با وزارتخانه برای تدوین سند راهبردی معرفی کرد و این بانک  را شایسته قدردانی ویژه و مکتوب از سوی وزارت امور اقتصادی و دارایی دانست.

وی افزود: بانک کشاورزی تنها بانکی بوده است که به منظور ایجاد مفاهمه بین مدیران و همکاران ، سند راهبردی را درقالب همایش تشریح و اهداف آن را در ذهن مدیران خود جاری ساخت.

مرادپور اظهار داشت: بانک کشاورزی تنها بانکی است که افزایش رضایتمندی کارکنان را علاوه بر مشتریان به عنوان تعهدات خود پیشنهاد داد و پذیرفت .

وی پیش بینی کرد در صورت عمل مطابق سند راهبردی تدوین شده،  بانک کشاورزی در شاخص های عمومی و اختصاصی جزو بانک های برتر خواهد بود.

بر اساس این گزارش،  در این جلسه میزان تحقق شاخص هایی چون سرمایه درگردش واحدهای تولیدی، نسبت مطالبات غیرجاری به تسهیلات ، عملکرد سامانه اعتبار سنجی مشتریان اعتباری ، جذب منابع صندوق توسعه ملی ، افزایش توان ثروت آفرینی، افزایش درآمدهای غیر مشاع، انضباط، سلامت و شفافیت مالی و اداری ، توانمندسازی زنان ، رضایتمندی مشتریان، رضایت کارکنان و غیره مورد بررسی و تایید قرار گرفت.

شایان ذکر است در این جلسه، قمی زاده معاون دفتر ارزیابی عملکرد وزارت امور اقتصادی و دارایی، فردوسی معاون مرکز نوسازی و تحول اداری  وزارت امور اقتصادی و دارایی، شعبانی کارشناس دفتر امور بانکی و بیمه مرکز نوسازی و تحول اداری  وزارت امور اقتصادی و دارایی و خسروانی کارشناس مرکز نوسازی و تحول اداری  وزارت امور اقتصادی و دارایی نیز به نمایندگی از وزارت امور اقتصادی و دارایی حضور داشته و نظرات خود را بیان کردند.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: