May 2024 13 / دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۶۱۰۱۶
۱۱ آبان ۱۳۹۴ - ۲۲:۱۴
0
احمدي، سرپرست و رئيس هيأت مديره بانك سرمايه، ضمن عرض خيرمقدم به هيأت اسپانيايي، با استقبال از پيشنهاد حموده، آمادگي بانك سرمايه را در خصوص ايجاد و گسترش همكاري هاي دوجانبه به ويژه در خصوص صدور كارت هاي اعتباري اعلام نمود.
گفتگوی مديران بانك سرمايه با مسئولان بانك BMCE اسپانياپول‌نیوز- جلسه مشترك مديران بانك سرمايه و BMCE BANK اسپانيا در زمينه آغاز همكاري هاي دوجانبه برگزار شد.
 
به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، پرويز احمدي، سرپرست مديريت عامل و رئيس هيأت مديره و علي اصغر نوري، مدير اداره عمليات ارزي اين بانك در جلسه اي با حضور رادي حموده، مدير عامل BMCE BANK اسپانيا و خوان مانوئل پرز، مدير بين الملل آن بانك در سالن كنفرانس ساختمان مركزي بانك سرمايه ديدار و گفت و گو كردند.
 
در ابتداي اين جلسه رادي حموده، مديرعامل BMCE BANK اسپانيا با ارائه توضيحاتي در خصوص فعاليت هاي اين بانك در حوزه بين الملل، با اشاره به پتانسيل هاي اين بانك و همسنگي آن با بانك هاي قدرتمند اروپايي و فضاي مساعد فعاليت در ايران اظهار داشت: در ديداري كه با مديران ارشد صنعت بانكداري در ايران داشتيم، اميدهاي ما نسبت به افزايش روابط بانكي و مالي در شرايط پس از تحريم قوت گرفته است و با توجه به توان بانك سرمايه، خواستار برقراري همكاري هاي بين بانكي هستيم.

گفتگوی مديران بانك سرمايه با مسئولان بانك BMCE اسپانيا
 
وي در ادامه گفت: ما در زمينه سوئيفت و افتتاح حساب بانكي شرايط را براي آغاز همكاري فراهم نموده ايم و براي ورود به بازار ايران و سرمايه گذاري و ارتباط با بانك سرمايه علاقه منديم. با گذر از فضاي تحريم ها، بازارها و بانك هاي ايراني نياز به گسترش روابط بانكي دارند و BMCE BANK به لحاظ LCها و خطوط اعتباري در وضعيت بسيار مناسبي قرار دارد و اين مي تواند فرصت خوبي براي آغاز ارتباط مالي بين بانك ها باشد.
 
در ادامه اين جلسه، احمدي، سرپرست و رئيس هيأت مديره بانك سرمايه، ضمن عرض خيرمقدم به هيأت اسپانيايي، با استقبال از پيشنهاد حموده، آمادگي بانك سرمايه را در خصوص ايجاد و گسترش همكاري هاي دوجانبه به ويژه در خصوص صدور كارت هاي اعتباري اعلام نمود.
 
اين گزارش مي افزايد نوري، مدير اداره عمليات ارزي بانك سرمايه نيز در سخناني با اشاره به لزوم ايجاد روابط كارگزاري بين طرفين اظهار داشت: قبل از هرگونه فعاليتي، بر افتتاح حساب دو بانك نزد يكديگر تأكيد داريم و معتقديم كه بدون روابط بين بانكي، فعالان اقتصادي دو كشور نيز نمي توانند با سهولت به مراودات بازرگاني بپردازند.
 
شايان ذكر است اين جلسه در راستاي فعاليت هاي حوزه بين الملل بانك سرمايه به منظور توسعه همكاري با بانك هاي خارجي جهت تقويت مراودات تجاري در دوران پساتحريم برگزار شد. 
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: