May 2024 15 / چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۶۱۰۵۶
۱۲ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۹
0
حسین توکلی مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور با بیان اینکه مهلت ثبت‌نام و انتخاب رشته برای شرکت در گزینش رشته‌های تحصیلی صرفاً با سوابق تحصیلی قابل تمدید نیست، گفت: داوطلبان این دوره‌ها تا ساعت 24 فردا چهارشنبه 13 آبان‌ماه برای ثبت‌نام فرصت دارند.
پول‌نیوز- مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور گفت: فردا چهارشنبه ۱۳ آبان آخرین مهلت ثبت‌نام و انتخاب رشته برای شرکت در گزینش رشته‌های تحصیلی صرفا با سوابق تحصیلی است و این مهلت دیگر تمدید نمی‌شود.

حسین توکلی مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور در گفت‌وگویی، با بیان اینکه مهلت ثبت‌نام و انتخاب رشته برای شرکت در گزینش رشته‌های تحصیلی صرفاً با سوابق تحصیلی قابل تمدید نیست، گفت: داوطلبان این دوره‌ها تا ساعت 24 فردا چهارشنبه 13 آبان‌ماه برای ثبت‌نام فرصت دارند.

به گفته توکلی، تا 8 صبح امروز 60 هزار و 494 داوطلب برای حضور در این دوره‌ها ثبت‌نام و انتخاب رشته کردند.

وی ادامه داد: اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور درباره تمدید مهلت ثبت‌نام و اصلاحیه دفترچه انتخاب رشته بر روی سایت سازمان سنجش قرار گرفته و امکان ثبت‌نام و انتخاب رشته برای شرکت در گزینش رشته‌های تحصیلی سال 94 دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی (پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی) برای تمامی داوطلبان فراهم است.

توکلی تاکید کرد: پذیرش در این مرحله برای تعدادی از رشته‌های مقطع کاردانی، دوره‌های روزانه دانشگاه‌های علوم پزشکی، رشته‌های تحصیلی موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی، دانشگاه پیام نور و مقطع کارشناسی پردیس‌های دانشگاهی دانشگاه‌های تهران و صنعتی شریف در کیش بر اساس سوابق تحصیلی صورت می‌گیرد.

وی گفت: متقاضیانی که حداکثر تا 30 بهمن 94 موفق به اخذ مدرک پیش دانشگاهی می‌شوند می‌توانند پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنما و فراهم کردن مدارک و اطلاعات مورد نیاز ثبت‌نام به سایت سازمان سنجش مراجعه و نسبت به ثبت‌نام و انتخاب رشته (حداکثر 50 کدرشته محل) اقدام کنند.

مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش اضافه کرد: داوطلبان می‌توانند علاوه بر انتخاب گروه اصلی (علوم ریاضی و فنی، علوم انسانی، علوم تجربی) در گروه آزمایشی هنر و زبان خارجی نیز متقاضی شوند. همچنین در صورت تمایل می‌توانند گروه آزمایشی خود را تغییر دهند.

توکلی در خاتمه تصریح کرد: با توجه به اینکه پرداخت ثبت‌نام به صورت اینترنتی است داوطلبان باید از کارت‌های بانکی عضو شبکه شتاب که پرداخت الکترونیکی آنها فعال است استفاده کرده و با مراجعه به سایت سازمان سنجش sanjesh.org و پرداخت مبلغ 150 هزار ریال بابت هر گروه آزمایشی نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.
منبع: فارس
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: