کد خبر: ۱۶۱۱۳۴
۱۲ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۶
0
در حالی رئیس اتحادیه اغذیه‌فروشان‌ از مهلت 15 روزه برای ارائه مدارک «کی‌اف‌سی» حلال خبر داد که انتشار عکس‌هایی در فضای مجازی از پلمب‌شدن این رستوران خبر می‌دهد.
پول‌نیوز- اسدالله احمدی‌شهریور با بیان اینکه مدیر رستوران «کی اف سی» تا کنون هیچ‌گونه سند و پروانه کسبی به اتحادیه ارائه نکرده است، گفته بود که قرار بوده است مدیر این مجموعه تا ساعت 10 صبح روز سه‌شنبه برای ارائه اسناد خود مراجعه کند.

رستوران KFC پلمپ شد (+عکس)

وی افزوده بود: بر اساس قانون اخطاری 15 روزه برای ارائه مدارک به وی داده شده است که در صورت عدم مراجعه و تشکیل پرونده در این خصوص پس از اتمام مهلت مقرر، نسبت به پلمب این مجموعه اقدام خواهیم کرد.

احمدی‌شهریور با بیان اینکه رئیس اتاق اصناف تهران از جعل امضای خود توسط این فرد برای کسب پروانه خبر داده است، تاکید کرده بود: به احتمال بسیار زیاد پروانه جعل شده است که پس از اثبات جعل سند توسط وی، علاوه بر برخورد قانونی، مهلت 15 روزه نیز منتفی و به سرعت برای پلمب آن اقدام می‌شود.

وی با بیان اینکه فعالیت این رستوران به شکل کنونی غیرقانونی بوده و باید در مرحله اول اقدام به دریافت پروانه می‌کردند،‌ گفته بود: به احتمال بسیار زیاد این واحد صنفی خارج از نوبت پلمب خواهد شد.

با وجود اظهارات رئیس اتحادیه اغذیه‌فروشان، عکس‌هایی از رستوران «کی‌اف‌سی» در فضای مجازی منتشر شده که نشان از پلمب شدن آن دارد.

16 تن از نمایندگان مجلس شورای اسلامی نیز امروز به وزرای کشور و صنعت و معدن و تجارت در خصوص بازگشایی کافه و‌ رستوران‌هایی به سبک غربی به خصوص رستوران‌های آمریکایی عرضه مرغ سوخاری تذکر کتبی دادند.

رستوران KFC پلمپ شد (+عکس)


منبع: ایسنا
برچسب ها: رستوران ، کی اف سی ، پلمب
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: