May 2024 16 / پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
سر خط خبر ها
کد خبر: ۱۶۱۴۰۸
۱۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۰
0
حسین فروزان مدیر عامل سازمان منطقه آزاد ماکو، به همراه معاونین و مدیران سازمان با حضور در راهپیمایی 13 آبان، سالروز مبارزه با استکبار جهانی، دوشادوش مردم ولایت مدارماکو با سر دادن شعار های ضد استکباری بار دیگر نفرت و تنفر خود را از استکبار جهانی به جهانیان اعلام کردند.
راهپیمایی 13 آبان در منطقه آزاد ماکو برگزار شدپول‌نیوز- مراسم راهپیمایی 13 آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی از ساعت  10 امروز چهارشنبه همزمان با سراسر کشور در منطقه آزاد ماکو برگزار شد.

به گزارش گروه گردشگری پول‌نیوز، حسین فروزان مدیر عامل سازمان منطقه آزاد ماکو، به همراه معاونین و مدیران سازمان با حضور در راهپیمایی 13 آبان، سالروز مبارزه با استکبار جهانی، دوشادوش مردم ولایت مدارماکو با سر دادن شعار های ضد استکباری بار دیگر نفرت و تنفر خود را از استکبار جهانی به جهانیان اعلام کردند.

مردم منطقه آزاد ماکو با سر دادن شعار های "مرگ بر امریکا"، "آذربایجان جانباز خامنه ای دن آیریلماز" ، "مرگ بر اسرائیل" انزجار خود را از استکبار جهانی اعلام کردند.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: