May 2024 14 / سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۶۱۵۰۱
۱۶ آبان ۱۳۹۴ - ۰۸:۲۵
0
دبیر هیئت موسس شرکت بیمه تجارت نو با رای سهامداران، شرکت گسترش نفت و گاز پارسیان، شرکت سرمایه‌گذاری ایرانیان، شرکت تدبیرگران فردای امید، پست بانک ایران و دکتر علی رستمی بعنوان اعضای اصلی هیئت مدیره انتخاب شدند.
بیمه تجارت نو با سرمایه 250 میلیاردی وارد صنعت بیمه شدپول‌نیوز- مجمع عمومی موسس شرکت بیمه تجارت نو با حضور بیش از 90 درصد از سهامداران حقیقی و حقوقی در هتل انقلاب تهران برگزار شد.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، مهدی سامری دبیر هیئت موسس شرکت بیمه تجارت نو در گزارشی به سهامداران این شرکت از روند طی شده در سه سال گذشته برای راه‌اندازی و تاسیس بیمه تجارت، گفت: برای اولین بار در صنعت بیمه کشور، شرکت بیمه‌ای با سرمایه ثبتی 2500 میلیارد ریال وارد بازار می‌شود که در نوع خود بزرگترین شرکت بیمه از نظر سرمایه ثبتی است.

وی با اشاره به حضور قدرتمند سهامدارانی از بخش‌های مختلف مالی و سرمایه‌گذاری و بخش انرژی ادامه داد: شرکت بیمه تجارت نو با مشارکت و سهامداری بزرگترین مجموعه‌های مالی و سرمایه‌گذاری کشور و همچنین مجموعه‌های بزرگ فعال در حوزه انرژی‌، نفت و گاز تشکیل شده که این مزیت به قدرت این شرکت بیمه در ارائه پوشش‌های بیمه‌ای در بخش عمر و سرمایه‌گذاری و بیمه‌های انرژی کمک فراوانی می‌کند.

پس از ارائه گزارش دبیر هیئت موسس شرکت بیمه تجارت نو با رای سهامداران، شرکت گسترش نفت و گاز پارسیان، شرکت سرمایه‌گذاری ایرانیان، شرکت تدبیرگران فردای امید، پست بانک ایران و دکتر علی رستمی بعنوان اعضای اصلی هیئت مدیره انتخاب شدند.

همچنین در این مجمع "موسسه حسابرسی هشیار بهمند" به‌عنوان حسابرس و بازرس اصلی و "موسسه حسابرسی بهمند" به‌عنوان حسابرسی و بازرس علی‌البدل انتخاب شد.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: