May 2024 13 / دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
سر خط خبر ها
کد خبر: ۱۶۱۵۴۷
۱۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۴
0
ادارات کل میراث فرهنگی استانها، شرکتها و موسسات سازمانهای دولتی و بخش خصوصی در حوزه گردشگری و صنایع دستی غرفه هایی را به طور مستقل در این نمایشگاه دراختیار دارند.
فرصت های سرمایه گذاری در حوزه گردشگریپول‌نیوز- معاون برنامه ریزی و سرمایه گذاری سازمان میراث فرهنگی گفت: سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری به عنوان یکی از ارکان نمایشگاه و همچنین همایش مربوط به سرمایه گذاری، همکاری های لازم را در زمینه برگزاری این رویداد اقتصادی و فرهنگی داشته است.

به گزارش گروه گردشگری پول‌نیوز، سعید شیرکوند، معاون برنامه ریزی و سرمایه گذاری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت:  ادارات کل میراث فرهنگی استانها، شرکتها و موسسات سازمانهای دولتی و بخش خصوصی در حوزه گردشگری و صنایع دستی غرفه هایی را به طور مستقل در این نمایشگاه دراختیار دارند.

وی افزود: در حاشیه این نمایشگاه، نشست تخصصی مربوط به فرصت های سرمایه گذاری در حوزه گردشگری برگزار می شود که تلاش خواهد شد تمامی شرایط و موقعیت های لازم و فرصت های سرمایه گذاری در حوزه گردشگری به سرمایه گذاران داخلی و خارجی ارائه  شود.

نشست تخصصی مربوط به فرصت های سرمایه گذاری در حوزه گردشگری روز پنج شنبه 21 آبان و در حاشیه دومین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک، بیمه و خصوصی سازی و همچنین هفتمین نمایشگاه فرصت های سرمایه گذاری کشور در کیش برگزار می شود.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: