کد خبر: ۱۶۱۶۲۲
۱۶ آبان ۱۳۹۴ - ۲۳:۰۴
0
علی‌اشرف افخمی در بازدید از بخش‌های مختلف نیروگاه سیکل ترکیبی ارومیه، اظهار داشت: بانک صنعت و معدن آماده تامین مالی واحدهای صنعتی آذربایجان غربی است.
پول‌نیوز- مدیرعامل بانک صنعت و معدن از تخصیص اعتبار به واحدهای صنعتی آذربایجان غربی خبر داد و گفت: تخصیص اعتبار به این واحدها موجب توسعه اقتصادی و اشتغال‌زایی در این استان می‌شود.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، علی‌اشرف افخمی در بازدید از بخش‌های مختلف نیروگاه سیکل ترکیبی ارومیه، اظهار داشت: بانک صنعت و معدن آماده تامین مالی واحدهای صنعتی آذربایجان غربی است.

وی ادامه داد: امید است تامین مالی این واحدهای صنعتی سبب توسعه اقتصادی این استان شود و موجبات فراهم آمدن صدها شغل مستقیم و غیرمستقیم نیز به وجود آید.

مدیر‌عامل بانک صنعت و معدن از افتتاح طرح توربین‌های بخاری در نیروگاه سیکل ترکیبی ارومیه با تامین اعتبار بانک صنعت و معدن خبر داد و تصریح کرد: با افتتاح طرح مزبور در این نیروگاه ظرفیت تولید برق آن ٥٠٠ مگاوات افزایش خواهد یافت.

گفتنی است نیروگاه سیکل ترکیبی ارومیه دارای شش واحد گازی است که ظرفیت اسمی آن حدود ٩٥٤ مگا وات اعلام شده و این نیروگاه بزرگترین واحد تولیدی نیروی برق در منطقه به شمار می‌رود.

این نیروگاه در اواخر سال ٩٠ از طریق مزایده به بخش خصوصی‌ واگذار شده و با افزودن سه واحد بخار در این نیروگاه دیگر نیاز به هیچ نوع مواد سوختی نخواهد بود.

افخمی در ادامه سفر خود به آذربایجان غربی از بخش‌های مختلف شرکت مارال صنعت و کارخانه اروم‌آدا و همچنین پتروشیمی مهاباد نيز بازدید کرد.

در این بازدید ها مدیران عامل واحدها ي صنعتي مشکلات اقتصادی و نیازهای خود را به مدیر عامل بانک صنعت و معدن اعلام کرده و خواستار تخصیص اعتبار لازم شدند.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: