کد خبر: ۱۶۱۷۱۲
۱۷ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۰
0
در یکی از دیدارهای یک‌چهارم نهایی که روز پنجشنبه 7 آبان ماه برگزار شد، تیم سامان موفق شد با نتیجه قاطع 6 بر 1 تیم بانک پارسیان را شکست دهد.
موفقیت تیم فوتسال بانک سامان در مسابقات جام فجرپول‌نیوز- تیم فوتسال بانک سامان با برتری در مرحله یک‌چهارم نهایی مسابقات فوتسال بانک‌ها و موسسات اعتباری خصوصی (جام فجر) به جمع 4 تیم برتر راه یافت.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، در یکی از دیدارهای یک‌چهارم نهایی که روز پنجشنبه 7 آبان ماه برگزار شد، تیم سامان موفق شد با نتیجه قاطع 6 بر 1 تیم بانک پارسیان را شکست دهد.

براساس این گزارش، تیم بانک سامان در مرحله نیمه‌نهایی این مسابقات از ساعت 18.30 امروز 17 آبان ماه مقابل تیم بانک شهر صف‌آرایی خواهد کرد و در صورت پیروزی در این مسابقه به دیدار نهایی راه می‌یابد.

این گزارش حاکی است، مسابقات فوتسال جام کانون بانک‌های خصوصی که با حضور 16 تیم درحال برگزاری است، پنجشنبه 21 آبان ماه با برگزاری مسابقات فینال و رده‌بندی به پایان می‌رسد.

این بازی‌ها در سالن سرپوشیده ورزشگاه شهید دستگردی در فاز یک شهرک اکباتان برگزار می‌شود.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: