پول‌نیوز- مدیرکل فناوری اطلاعات بانک مرکزی با اعلام اینکه کارت های اعتباری خرید 10 میلیونی نیست، گفت: بسته به میزان کسر از حقوق و همچنین توان بازپرداخت، سقف مبالغ مشخص می شود ضمن آنکه اعتبار کارتها یک ساله است.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، ناصر حکیمی این مطلب را امروز (دوشنبه) در نشست خبری مشترک با مجتبی خسروتاج قائم مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت و همچنین علی اصغر میرمحمد صادقی مدیرکل اعتبارات بانک مرکزی بیان کرد که درخصوص تبیین طرح خرید کالای ایرانی در نمایشگاه مطبوعات برگزار شد.

وی افزود: براساس این طرح هر میزان اقساط بازپرداخت شود به همان اندازه به اعتبار کارت اضافه می شود؛ بنابراین این کارت یک بار مصرف نیست.

وی ادامه داد: این کارت ها در 18 قسط مساوی بازپرداخت می شود؛ اگر اعتبار آن 12 ماه باشد از آخرین خرید 18 ماه می توان بازپرداخت کرد بنابراین می توان 30 ماهه از تسهیلات کارت استفاده کرد.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: