کد خبر: ۱۶۲۶۰۱
۲۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۵
0
بانك ايران زمين در راستاي ارايه خدمات بانكداري شركتي و افزايش رضايت مشتريان، نرم افزار توليد فايل دستور پرداخت گروهي را در اختيار مشتريان اين بانك قرار داد.
نرم‌افزار دستور پرداخت گروهي پايا بانک ایران زمین عرضه شدپول‌نیوز- نرم افزار دستور پرداخت گروهي اين امكان را براي مشتريان بانك فراهم مي‌آورد تا بتوانند با استفاده از اين قابليت دستورهاي پرداخت گروهي خود را در قالب يك فايل به بانك ارائه دهند.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، از ديگر قابليت‌هاي اين نرم‌افزار مي‌توان به دسترسي در هرجاي دنيا، افزايش دقت، قابليت ويرايش فايل‌ها، قابليت بررسي و شناسايي شباهاي وارد شده، تعيين سطوح دسترسي براي افراد و سازمان‌ها جهت بارگذاري فايل پايا و تاييديه پرداخت و گزارش گيري اشاره كرد.

براساس اين گزارش نرم افزار مذكور براي مشتريان بانك به منظور توليد فايل دستور پرداخت گروهي ايجاد گرديده است كه مستقل از پايگاه داده مي باشد و از سوي بانك در اختيار مشتريان قرار مي گيرد تا فايل دستور پرداخت گروهي توسط ايشان تهيه و به بانك ارائه گردد.

مشتريان مي توانند پس از مطالعه دقيق دستورالعمل طرح با تكميل فرم مربوطه و تحويل فايل به شعبه بانك ايران زمين از اين خدمت بهره مند گردند.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: