کد خبر: ۱۶۲۹۹۹
۲۶ آبان ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۰
0
در این دوره از سمپوزیوم که با حضور استادانی از پنج کشور جهان در مرکز همایش‌های وزارت نیرو در سالن خلیج‌فارس برگزار شد، بانک قوامین براساس رای هیات داوران در رشته پژوهش ارتباطی تندیس روابط عمومی برتر را از آن خود کرد.
تقدیر از بانک قوامین در حوزه پژوهش‌های ارتباطیپول‌نیوز- روابط عمومی بانک قوامین در یازدهمین سمپوزیوم برترین‌های روابط عمومی ایران در رشته پژوهش ارتباطی موفق به دریافت تندیس روابط عمومی برتر شد.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، در این دوره از سمپوزیوم که با حضور استادانی از پنج کشور جهان در مرکز همایش‌های وزارت نیرو در سالن خلیج‌فارس برگزار شد، بانک قوامین براساس رای هیات داوران در رشته پژوهش ارتباطی تندیس روابط عمومی برتر را از آن خود کرد.

لوح روابط عمومی برتر به پاس اتخاذ رویکرد مشارکت گرایانه در انجام وظایف شهروندی و مشارکت در پیشبرد اهداف جامعه از جمله حمایت از یازدهمین دوره سمپوزیوم برترین‌های روابط عمومی اداره روابط عمومی بانک قوامین اهدا شد.

همچنین در این همایش حسن رحمانی مسئول روابط عمومی بانک در مدیریت شعب استان البرز تندیس کارشناس روابط عمومی برتر را دریافت کرد.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: