May 2024 16 / پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۶۳۵۲۷
۰۱ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۱
0
عملیات احداث پلی کلینیک تخصصی تأمین اجتماعی گچساران در استان کهگیلویه و بویر احمد با حضور دکتر علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی آغاز شد.
آغاز عملیات احداث پلی کلینیک تخصصی تأمین اجتماعی گچسارانپول‌نیوز- دکتر علی ربیعی در آیین عملیات اجرایی پلی کلینیک تخصصی تأمین اجتماعی گچساران که با حضور دکتر غلامرضا تاجگردون، نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی، عبدالرحمن تاج الدین معاون حقوقی و امور مجلس سازمان تأمین اجتماعی، نجات امینی معاون اقتصادی و برنامه ریزی سازمان تأمین اجتماعی و نورمحمدی و دکتر غلامپور مدیران کل و درمان تأمین اجتماعی استان کهگیلویه و بویر احمد برگزار شد، گفت: اجرای این طرح بزرگ درمانی زمینه افزایش خدمات درمانی به بیمه شدگان تأمین اجتماعی در این منطقه را فراهم می کند.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، وی افزود: 30 هزار بیمه شده اصلی با 90 هزار بیمه شده تبعی از مزایای ساخت این پلی کلینیک تخصصی برخوردار می شوند.

دکتر ربیعی گفت: اجرای طرح تحول نظام سلامت و توسعه خدمات درمانی از افتخارات دولت یازدهم است.

عبدالرحیم رحیمی  فرماندار شهرستان گچساران نیز در این مراسم گفت: این طرح در زمینی به مساحت 5هزار متر مربع، 4370متر مربع زیربنا و با اعتبار اولیه 20میلیارد ریال احداث می شود.

وی افزود: در پلی کلینیک تخصصی تأمین اجتماعی گچساران بخش های اطفال، چشم، داخلی، حلق وبینی قرار دارد.

دکتر ربیعی در همایش بزرگ جامعه کارگری در گچساران:

در تمام برنامه های دولت، منزلت و ارزش های کارگری مدنظر است

وزیر تعاون، کار ورفاه اجتماعی در همایش بزرگ جامعه کارگری در گچساران، با بیان اینکه کارگران در مسیر توسعه کشور نقش دارند، گفت: در تمام برنامه های دولت در زمینه جامعه کارگری، قدر و منزلت وارزش های کارگری مدنظر است.

دکتر ربیعی اظهار داشت: زندگی مردم گچساران با نفت و گاز ترکیب شده و بیش از 650هزار  بشکه از نفت کشور دراین شهرستان تولید می شود.

وی با اشاره به اینکه کارگران گچساران برای پیروزی انقلاب اسلامی نقش وتلاش بسیاری داشتند، افزود: گچساران پیشگام مبارزات کارگری برای پیروزی انقلاب اسلامی بود.

وی با اشاره به مشکلات کارگران در کشور خاطر نشان کرد: ما تمام تلاش خود را می کنیم که در برابر قراردادهای سفید امضاء ونا امنی شغلی کارگران بایستیم.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: در بخش مشکلات کارگران همچون طرح یکسان سازی حقوق، امنیت شغلی و ایجاد امکانان تفریحی، ورزشی و درمانی پیگیر هستیم.

وی با تأکید بر اینکه برای حل مشکلات کشور، دولت نیاز به آرامش دارد، افزود: به طور قطع در فضای مناسب و آرامش مشکلات بهتر برطرف می شود.

دکتر ربیعی اظهار داشت: ما برای ایجاد اشتغال در کشور نیاز به سرمایه گذاری داریم و دریچه های سرمایه گذاری در حال گشایش است.

دکتر ربیعی با اشاره به ارائه خدمات به کارگران در کشور خاطر نشان کرد: دولت، طرح بیمه سلامت را پیش برد  و بیشتر افراد تحت پوشش نیز کارگران غیر رسمی هستند.

وی گفت: در طرح مسکن اجتماعی اولویت نخست را به بازنشستگان و پس از آن به کارگران داده ایم.

معاونان حقوقی و امور مجلس و اقتصادی و برنامه ریزی سازمان تامین اجتماعی از شعبه تامین اجتماعی گچساران بازدید به عمل آوردند.

عبد الرحمن تاج الدین و نجات امینی که به همراه وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به استان کهگیلویه و بویراحمد سفر کرده بودند، با حضور در شعبه تامین اجتماعی گچساران با کارکنان این شعبه به گقت و گو پرداختند.

در جریان این بازدید که مدیرکل تامین اجتماعی استان نیز حضور داشت، معاونان حقوقی و امور مجلس و اقتصادی و برنامه ریزی سازمان ضمن بررسی روند انجام امور و نحوه ارایه خدمات به بیمه شدگان ، مستمری بگیران و کارفرمایان ، در جریان مسایل و مشکلات کارکنان قرار گرفتند.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: