May 2024 06 / دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۶۳۷۳۱
۰۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۴
0
مراسم گرامیداشت هفته بسیج با حضور مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی، مدیران ارشد و کارکنان در ستاد سازمان تأمین اجتماعی برگزار شد.
امنیت جمهوری اسلامی ایران نتیجه حرکت بسیجی استپول‌نیوز- دکتر سید تقی نوربخش مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی در این مراسم، با گرامیداشت هفته بسیج و تقارن آن با ایام ماه صفر گفت: انقلاب اسلامی ایران مبتنی بر ارزشهاست و این انقلاب همواره به اشکال مختلف در معرض تهدید بوده است.

دکتر نوربخش با بیان اینکه گروهک های ضد انقلاب، جنگ تحمیلی، شبیخون فرهنگی و در مقطع کنونی جنگ اقتصادی، صورتهای تهدید علیه ملت ایران بوده است خاطر نشان کرد: همواره دشمنان با مقاومت ملت ایران روبرو شده اند.

وی با بیان اینکه تفکر بسیج منبعث از تعالیم پیامبر اسلام(ص) و ائمه اطهار است، گفت: تشکیل نیروی مقاومت بسیج یکی از مهمترین ابتکارات امام خمینی(ره) پس از انقلاب اسلامی بود که حضورش در دفاع مقدس نقش آفرین شد.

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی با اشاره به مشکلات اقتصادی کشور در 2 سال اخیر گفت: روحیه بسیجی و ایثارگری در این دوران در تمامی ارکان نظام از دوران جنگ وجود داشته است.

دکتر نوربخش همکاران سازمان تأمین اجتماعی را بسیجیان اقتصادی عنوان کرد و اظهار داشت:  در سال گذشته که این سازمان با یک جنگ تمام عیار اقتصادی روبرو بوده است، تلاش همکاران برای جلوگیری از آسیب پذیری کشور در تأمین معیشت  ودرمان 40میلیون نفر از جمعیت کشور بسیار قابل ملاحظه بوده است.

وی پرداخت 4300میلیارد تومان در ماه توسط سازمان تأمین اجتماعی را یک حرکت بسیجی توصیف کرد.

دکتر نوربخش با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری که فرمودند" بسیج فرصتی است برای ارائه حرکت عظیمی که توسط امام راحل بنیان نهاده شد و برای سایر کشورها الگو باشد"، گفت: ایران  به عنوان قدرت منطقه ای در امنیت کامل است و این شرایط ناشی از حفظ روحیه ایثار در کشور است.

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی با اشاره به روحیه بسیجی و ایثار در تمامی عرصه های جامعه، بر تقویت و استحکام حوزه بسیج در این سازمان تأکید کرد.

مشاور مدیرعامل در امور ایثارگران وفرمانده حوزه بسیج سازمان تأمین اجتماعی نیز در این مراسم با اشاره به فرمایش امام خمینی(ره) که فرمودند" ای کاش من هم پاسدار و بسیجی بودم"، گفت: ایثارگران و بسیجیان با ایستادگی در مقابل دشمن، به ما هستی دادند.

عبدالخالق حبیبی با تأکید بر زنده نگه داشتن خاطرات 8ساله دفاع مقدس  اظهار داشت: باید برای تقویت تفکر بسیجی

در سازمان تأمین اجتماعی که یک سازمان خدمت رسان است تلاش کنیم.

فرمانده بسیج سازمان تأمین اجتماعی  با اشاره به همایش بزرگ معنوی اربعین حسینی گفت: برگزاری خودجوش چنین حرکتی از معجزات اسلام و خون امام حسین(ع) است.

وی اظهار داشت: در 2سال گذشته بعد از تصدی مدیریت سازمان تأمین اجتماعی توسط دکترنوربخش که خود یک بسیجی است، حوزه بسیج سازمان حرکت های موثری انجام داده است.

حبیبی با بیان اینکه توجه بیشتر به حوزه ایثارگران و بسیجیان سازمان از سوی دکتر نوربخش یک تکلیف شده است، اظهار داشت: دید و تفکر بسیجی در میان مدیران سازمان  که غالباً از بسیجیان و ایثارگران هستند، وجود دارد.

وی با اشاره به عملکرد سازمان تأمین اجتماعی در حوزه بسیج و ایثارگران گفت: سازمان تأمین اجتماعی در سال گذشته تنها سازمانی بود که 30درصد از استخدام نیروی انسانی را از میان خانواده ایثارگران و شهدا انجام داد.

حبیبی ایجاد نمایشگاه هفته دفاع مقدس و برگزاری اردوهای راهیان نور را از اقدامات حوزه بسیج سازمان تأمین اجتماعی در 2سال گذشته عنوان کرد و افزود: حسینیه شهدای سیرانبند بانه در جوار شهدای این منطقه توسط این سازمان ایجاد می شود.

همچنین، سردار یداللهی، قائم مقام لشکر 33 المهدی نیز در این مراسم  با بیان اینکه شهدای انقلاب اسلامی از فرهنگ شهادت طلبی و ایثار در مکتب اسلام الگو گرفتند، گفت:  ایثارگران با این فرهنگ در جنگ تحمیلی حاضر شدند.

سردار یداللهی با تأکید بر اینکه بسیج یک نیاز است و قدرت آن در بازدارندگی است، اظهار داشت: هر فردی که در حوزه های تولید، فرهنگ، دانشگاه و بازار برای خدا کار کند بسیجی است.

وی فرهنگ بسیجی را یک فرهنگ غنی و عمیق دانست و افزود: رهبر معظم انقلاب  بسیج 100میلیونی را مطرح و نیاز به توسعه بسیج را تأکید کردند.

در پایان مراسم  از 12 نفر از بسیجیان نمونه شاغل در مراکز بیمه ای ودرمانی تأمین اجتماعی استان تهران و همچنین همکاران بسیجی که در میادین ورزشی سازمان صاحب مدال شدند با اهدای لوح توسط دکتر نوربخش مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی تقدیر شد.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: