May 2024 15 / چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۶۳۸۲۷
۰۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۶
0
غفاری افزود: موسسه عالی پژوهش تامین اجتماعی، همزمان با برگزاری این سمینار، به منظور تشویق و ترغیب پژوهشگران به خلق آثار علمی ماندگار در زمینه رفاه و تامین اجتماعی، به معرفی پژوهشگر، مولف، مترجم و ایده پرداز منتخب حوزه رفاه و تامین اجتماعی و آثار برتر در این خصوص می پردازد.
برگزاری سمینار پول‌نیوز- رئیس موسسه عالی پژوهش تامین اجتماعی از برگزاری سمینار "نقش آموزش عالی در سیاستگذاری رفاه و تامین اجتماعی" در تاریخ 29 آذرماه سال جاری خبر داد.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، دکتر شهرام غفاری با بیان این خبر اظهار داشت:  این موسسه با برگزاری سمینار" نقش آموزش عالی در سیاستگذاری رفاه و تامین اجتماعی" بستری فراهم نموده است تا در کنار سیاستگذاران حوزه رفاه و تأمین اجتماعی، فرهیختگان، دانشمندان عرصه علوم اجتماعی، استادان ارجمند، پژوهشگران برجسته و دانشجویان تحصیلات تکمیلی کشور به بحث و مشارکت بپردازند.

وی افزود: موسسه عالی پژوهش تامین اجتماعی، همزمان با برگزاری این سمینار، به منظور تشویق و ترغیب پژوهشگران به خلق آثار علمی ماندگار در زمینه رفاه و تامین اجتماعی، به معرفی پژوهشگر، مولف، مترجم و ایده پرداز منتخب حوزه رفاه و تامین اجتماعی و آثار برتر در این خصوص می پردازد.

وی از تمامی اساتید، محققان، مترجمان ، دانشجویان و ایده پردازان در حوزه رفاه و تأمین اجتماعی دعوت نمود آثار علمی خود شامل ایده های نو، تألیف، گردآوری و ترجمه (چاپ شده در نشریات علمی – پژوهشی داخلی یا خارجی منتشرشده در فاصله زمانی سالهای 90 الی 94 را حداکثر تا تاریخ 15/09/94 در سامانه "هفته پژوهش موسسه عالی پژوهش تأمین اجتماعی" به نشانی  www.ssor.ir بارگذاری نمایند.

دکتر غفاری با بیان اینکه بدون شک یکی از مؤثرترین و مهمترین راهکارهای رسیدن به اهداف متعالی در سازمان تأمین اجتماعی و وزارت متبوع استفاده از همه امکانات موجود است، اظهار امیدواری کرد این سمینار سرآغازی باشد که پایان آن، رفع بخش قابل توجهی از مشکلات حوزه رفاه و تأمین اجتماعی در این زمینه تخصصی شود.

گفتنی است این سمینار در سالـن ابن خلدون دانشگاه تهـران برگزار می شود و علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند با دبیرخانه هفته پژوهش با شماره تلفن‌ 88753245 تماس حاصل فرمایند.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: